November 15 ehk imearmsad üllatused

Minu lemmik otsingumootoril on üks imearmas video, kus värske isa avab tütrele meilikonto, kuhu ta regulaarselt tütrele meile, pilte, videosid ja muud vahvat saadab. Tütar seda kontot muidugi enne ei näe kui millalgi “suurena”. Lugu on armas, reklaam on armas, mõte on imeline. Vieot NÄEB SIIN.
Mina olen seda sama blogigi kirjutades mõelnud, et ühel päeval võib BBl olla seda huvitav lugeda. Mitte võibolla seda, kuidas ma mingite rahvusvaheliste naistega jagelen või kuidas ma kõrvitsasuppi keedan, aga näiteks seda kuidas ta porgandit ei taha süüa ja kuidas issi ta silma siniseks lõi.
Samuti olen tädi Leelole lubanud, et kirjutan BBle iga aasta kirja. Päris pliiatsiga päris paberi peale. Ja siis talletan need kuni kõik kakskümmend kirja koos, et need siis kõik korraga BBle üle anda. Ma ei ole veel päriselt välja mõelnud, mis ma sinna kirjutan, aga esimese kirjani on veel nati üle kuue kuu aega. Jõuab.
Lisaks on meil talle ka kunagi üle anda üks uhke fotodega kaunistatud fakte ja jutte täis toipitud beebialbum. Aga mõtlen, et seda ta küll ennem ei saa kui ma vanaemaks hakkan saama. (Parem oleks kui mul oleks meeles see postitus siin enne ära kustutada kui ma selle blogi BBle lugeda annan – keegi viitsib mulle meeldetuletuse saata nii kuueteist aasta pärast?)
Igal juhul, mis ma öelda tahtsin – mulle meeldib üllatusi teha (kes mind vähegi tunneb, teab seda juba) ja BB hoidku aga alt! Üllatusi saab tulema! Või nagu siin maal öeldakse – üüüüberraschung!

One thought on “November 15 ehk imearmsad üllatused

Leave a Reply

