November 21 ehk tänupüha topograafide moodi

Tänase USA-päeva ehk tänupüha (loe: Thanksgiving) puhul testisime Härraga, kumb tunneb USA osariike paremini.
Kumbki sai lehe USA oariikide kaardiga ning pidi neile õiged nimed peale kirjutama.
Peab ütlema, et kunagine maniakaalne arvutimängu “tunne osariike” tagumine tasus lõpuks ära! Hoolimata sellest, et Härra on ühes osariigis lausa pea aasta aega elanud, tulin siiski mina (tingimisi) võitjaks.
Tingimisi selle pärast, et mul õnnestus kuue osariigi nimi valesti kirjutada. Piinlik! A ma olin näiteks meelde jätnud, et Wyoming on “Why you coming”, nii et “C” kirjutamine kohta, kus seda tegelikult mitte ei ole, tundus täiesti õigustatud. Veapunkti sain selle eest, et mul ei tulnud see kolmas W-tähega algav osariik meelde. Wisconsin (“whisk/vispel on siin”). Järgmine kord on meeles. Ausalt.

Minu USA ehk "What's the W at Lake Michigan? Wishigan?"
Minu USA ehk “What’s the W at Lake Michigan? Wishigan?”

Härra kiituseks pean ütlema, et ta oskab kõikide osariikide nimesid õigesti kirjutada. Küll aga õnnestus tal ära unustada Delaware ja millegipärast arvas ta, et Rhode Island on seal kus on tegelikult Manhattan (ehk New Yorki osariik). Hoolimata sellest, et ta teab, et Rhode Island ei ole saar. Saa sa siis nüüd aru, eksole.
Härra USA ehk "Hey, let's go to Delaware!" - "Where?"
Härra USA ehk “Hey, let’s go to Delaware!” – “Where?”

Igal juhul läks meil palju paremini kui NEIL ÕNNETUTEL BRITTIDEL.

Leave a Reply

