Detsember 16 ehk kas võib juba jõulusöömaga alustada?

Mu ema ja õde on mulle kinnitanud, et nemad olid oma elu tippvormis pärast esimest last. Ma ei tea, mida tippvormi all mõelda, aga sale olen pärast esimest last küll. Sale-dam vähemalt kui kunagi varem küll.
Ühelt poolt jõle tore, olen ju alati igatsenud ikka Need Kaks Kilo kergem olla ja nüüd on teised nii jooksu pannud, et pole arugi saanud ja lisaks veel mõne sõbra ka kaasa võtnud.
Teiselt poolt, olen ahastuses. Oktoobris otsustasin, et nüüd on kõik, olen ametlikult beebikilod kaotanud ja sobivas kaalus, ning võin minna omale uued püksid osta. Ostsin mitu paari lausa, kõik kenasti parajad. Nüüd detsembriks on need oktoobris parajad püksid küll reiest sobivad, aga tagumiku ümber toimub suuremat sorti lotendamine ja vöökohad vajavad tugevat nööri. Nimelt nööri, sest ka kõik rihmad mu kapis on sellised, mille augud saavad enne otsa kui mu kere vastu tuleb. Kolm nädalat tagasi ämma vannitoas kaalule astudes nägin numbrit, mida pole näinud põhikoolist saati.
Enne kui te hakkate kaagutama, et ma piisavalt ei söö – kolm korda päevas katan laua ja söön isuga. Tavaliselt oma valmistatud, head kuid mitte kalorivaba toitu. Armastame juustu ja topin seda igale poole, samuti ei väldi ei saia, ei kartulit, makarone, rasvast hakkliha ja salaamit ega midagi muud mõnusalt toitvat ja kaloririkast. Söön kommigi ja küpsiseid ja paar korda nädalas tüki kooki. Isegi limonaadi joon, mõnusalt suhkruga rikastatud. Ja püksid jäävad muudkui laiemaks ja laiemaks.
On veel teoreetiline võimalus, et asi on pükstes. Aga sel juhul – miks kangas reite ümber välja pole veninud? Ah? Püksitootjate vandenõu panna mind iga kahe kuu tagant uusi pükse ostma? Aga number ämma kaalul? Vist lükkab selle vandenõu ümber.
Nii et nüüd olen valmis suuremaks jõuluõgimiseks. Sest ma ei tea, kuidas ilma söömata laiemaks saab.
Kui keegi teab häid nippe, kuidas tagumikku kogukamaks saada, andke aga teada! Sünnitamist juba proovisin, efekt oli vastupidine, ja bootoksit ei süsti, aga muudele võimalustele olen avatud.

3 thoughts on “Detsember 16 ehk kas võib juba jõulusöömaga alustada?

  1. Beebikilodest olen lahti saanud, kuid mitte rohkem. Mul aitab kaasa see, et meil siin töökohad kingivad lastele kommipakke. Vanus ei loe, saavad ka pooleaastased. Seega meie saime kaks korda kaks pakki. Ega ma saa neid ju lastele anda, ikka ise söön. Niisis soovitan rääkida oma tööandjaga 🙂

  2. Vaata üle oma päevane liikumine 😉 Usu mida rohkem kodus istud, seda suuremaks tagumik muutub. (Seda viimast siiski ei soovita.)

  3. Selge, järelikult on vaja minna suuremale kommiostule ja siis üljeäänud aasta diivanil vedeledes need ära õgida. Mitte, et mul midagi otseselt nr 34 tagumiku vastu oleks, aga kui proportsioonid on paigast ära (ehk reied endiselt nr 38), siis ei ole võimalik mugavaid riideid leida. Nii et – kommiriiul, siit ma tulen!

Leave a Reply

