Jaanuar 7 ehk kärulapse ema

Enne
Enne

Nojah, pärast seda kui ma olin härrat kolm korda palunud ja talle kolm korda meelde tuletanud, et ta käru-istme keldrist üles tooks, varastasin ta tagant keldrivõtme ja käisin ise ära. Kümme minutit putitamist ja vanker oligi käruga asendunud (rattad ja raam on sama, vankri- ja käruosa tuleb ära vahetada). Oleks ka nelja minutiga saanud kui ei oleks kõigepealt kuus minutit raisanud sellele, et mitte aru saada, et vankri paigaldamiseks vajalikud adapterid tulevad käru paigaldamiseks eemaldada.
Pärast
Pärast

Ühtlasi avastasin urgitsedes, et meie kolmerattalise vanker-käru esiratta saab lukku panna, et see pehmel või väga libedal pinnasel keerutama ei hakkaks. Mõnes värske põrandaga poes on mul sellega raskusi olnud… nüüd ma siis tean…
Olulisem on aga see, et käruosa paigaldamisel sain teada, et selle asendit on tõesti võimalik ka muuta (millegipärast arvasin, et meie oma on fikseeritud ühte asendisse ja kõik). Nii et saan ikkagi preili ka kärus pikali lasta, et ta tukkuda saaks. Ta on meil nimelt suurepärane õues magaja.
Mis aga avatusse-alastusse puutub, siis leidsin BB riidekastis tuulates suure paksu kombeka. Natuke liiga suure veel tema jaoks, aga mitte ka nii tohutult palju, et üldse selga panna ei kõlbaks. Vähemalt on hea paks ja mugav teiste riiete peale tõmmata. Mässisin ta selle sisse ja panin kärusse istuma ja ei tundnudki, et laps justkui liiga avatud või alasti oleks. Kui ta pikali panin, siis oleksin tahtnud küll veel teki või katte või midagi üle visata. Aga seda saab. Kuigi võibolla pean hoopis oma aju korrale kutsuma ja meelde tuletama, et õues ei ole mitte 5. jaanuar, vaid 10 kraadi sooja.
Kuna ma nüüd tean, kuidas need adapterid töötavad, siis jätan esialgu nii vankri kui käru üles ja vaatan iga päev preili järgi, kumb käiku läheb. Kui ta tudune välja näeb, paneme vankrisse, kui puhanud, siis kärusse. Mässamist mulle rohkem, aga küll see üleminekuaeg üle läheb. Teiselt poolt tore ju kui on valikuvõimalust.
Täna käruga jalutades meie peegeldust nähes tundus mulle täitsa nagu oleks algamas uus ajajärk emana – kärulapse ema ajajärk. Mul on nii suur laps juba? Tegelt?

Leave a Reply

