Jaanuar 13 ehk soovilugu

Kallis lugeja küsis

Kas kavatsete tuleval suvel kuskile reisile ka sõita, ala Saksamaale tuuritama?

Ausalt, nii pikka plaani nii täpselt ei tea, et julgeks siin välja kuulutada. Küll aga võin öelda, et unelmate sihtkoht on Eesti. Vot sinna tahaks minna!
Ja kui suvi märtsis oleks, siis võiks lausa öelda, et unelm saab täituma! /Fanfaarid!/

Tegelt tahaks muidugi Saksamaa peal ka tuuritada. Eriti nüüd kui meil suur ja mugav auto on. Aga natuke kahtlane, kas sel suvel selle juba ette saame võtta. Mina olen tegelt suur auto-reisi fänn. Oleksin meeleldi nõus terve Euroopa läbi rallima ja ilusates ja põnevates kohtades pikki peatusi tegema. Niikaua on ju lihtne, kui rooli ei pea hoidma.

Ja ei, ma ei kavatse lube teha. Vahepeal ikka tuleb mõttes. Aga siis tuleb jälle aru pähe. Minusugust ei ole liiklusesse vaja. Ma teen vigu. SIIN teemakohane kampaaniavideo selle kohta.

Aga plaanid plaanideks. Kui fakte ilmub, siis annan ikka teada.

2 thoughts on “Jaanuar 13 ehk soovilugu

  1. Sel aastal võib ju isegi juhtuda, et suvi märtsis! 😀 Ma loodan, et kunagi jõuad Neuschwansteini lossi, tahaks muljeid teada (et noh, kas on ise mõtet sinna kapata või mitte).

Leave a Reply

