Jaanuar 26 ehk huulepuna

Tegin täna midagi enda arvates täiesti pöörast. Läksin poodi ja valisin kõige puna-punasema huulepulga ja möksisin oma huuled sellega kokku. Minu õhevil ajule tundus, et jube efektne jäi mu must-valge kubujussikostüümi ja lendlevate tuulesasitud kiharatega. Olin nii rahul, et jätsin isegi kettkohvikust rohelise sildiga papptopsiku kaasa haaramata kartuses, et see punahuuled võib rikkuda, ja igal peegeldaval pinnal, millest möödusin, kontrollisin jälle, kas ikka aju arvab, et näeb üliäge välja. Vaimusilmas nägin juba uut elu erepunaste huultega. Olin valmis isegi huulepliiatsi kasutamise selgeks õppima, et huulevärvi piir inetult hägune ei jääks.
Koju tulles olin nii elevil, et tormasin otsejoones Härra juurde, valmis võtma vastu ülevoolavat komplimendilaviini.
„Mis sinuga juhtus? Sul on nii palju punast näos.“
Pumm. Pahh. Karamba.
„Umm… ei ole ilus või?“
„Ei. Noh. Noh. Lihtsalt, seda on nii palju noh. Nii palju PUNAST.“
Läksin peegli juurde. Nägin punast ainult huultel. Ilusti. Ei olnud poolt lõuga ja põski huulepulgaga üle tõmmanud. Ei olnud laiali läinud.
Täitsa nõutuks tegi.
Mina nägin seda:
mina nägin
Härra nägi seda:
tema nägi
Kust ma nüüd tean siis, kummal õigus oli – kas minu ajul või Härral? Kust ma nüüd tean siis, kas ma pean tema arvamust trotsima ja minema uut punast huulepulka ja –pliiatsit ostma, et alustada uut erepunaste huulte ajajärku. Või tunnistama, et seda on liiga palju ja see on täiesti ebavajalik ja jätkama oma värvitute möginate huultele määrimist.
Kogu õhinale tõmmati igatahes lahinal vesi peale.

9 thoughts on “Jaanuar 26 ehk huulepuna

  1. Punaste huulte kohta ei oska ma niivara hommikul midagi kosta. Küll aga ajas mind segadusse su postituse pealkiri. Mismõttes 26. jaanuar? Ei ole ju veel. Või olen ma midagi maha maganud? Äkki on koguaeg niimodi olnud ja ma pole arugi saanud 🙂

  2. Triinule vastas juba Karin (jep, mitte kahekümne kuues jaanuar, vaid kahekümne kuues postitus jaanuarikuus). Aitäh. Aga mis huulepunasse puutub, siis tundub, et peab teisele katsele minema. Eks siis lasen pilti ka teha. Aga enne ikka ära ei osta kui keegi vähemalt on öelnud, et ilus on :D.

  3. Lase edasi! Ja pidid sa selle punase huulepulga mulle saatma – nüüd oleks omast käest võtta. See on jubehea punane, mis sa mulle saatsid.

    Teiste reaktsioon vist on kraad kangem jah sellele uuele värgile. Ise ei näe ju oma tulipunaseid huuli kui just päev läbi peegli ees ei istu.

    Aga okei, lähen värvin nüüd nii muuseas keset päeva ka huuled ära. 🙂

    1. Näh, see ei seisnud mul ju riiulis paremat aega ootamas. Selle ma hankisin ju ekstra sulle :). Aga tean vähemalt, missugust lähen järgmine kord poodi proovima. 😛 Noh, kui ikka jubehea on!
      Aga ootan praegu seda “hea juukse päeva”, et minna uuesti proovima. Kuidagi kaua peab ootama seda… Pff.

Leave a Reply

