Veebruar 1 ehk miks me pulmi tahame teha

cake
Lühike vastus: Sest see on tore.
Pikk vastus: Sellepärast, et.
Esiteks olen mina nagu üks korralik tütarlaps varasest puberteedieast unistanud sellest ühest päevast kui võib selga panna suure ja koheva ja ahhetamapaneva valge kleidi. Sellise, mida on selgelt liiga palju ja millega on selgelt liiga ebamugav teha ükskõik mida peale seismise ja naeratamise. Vahel küll mõtlen, et võiks olla midagi elegantsemat või midagi, mille puhul mina ja mu kehakumerused ka näha on, aga siis mõtlen jälle, et selliseid kleite võib muul ajal ka kanda. Pulmas peaks ikka olema selline, mis näkku lööb. Pröökab, nagu mina ise. Selline „kord elus“ kleit.
Teiseks ütles Härra ühel täiesti suvalisel päeval: „Kuule, mulle meeldis *see üks koht*. Kuidas oleks, kui me teeks seal pulmad?“ Mille peale minu aju kohe ülihelikiirusel tekitas mulle pildi sellest, kuidas kõik minu kallid ja toredad inimesed selles ühes kohas minu ebavajalikult suure valge kleidi ümber seisavad ja naeratavad ja kuidas kõigil on hästi tore olla. Ja kuidas selles ühes kohas terve see aeg päike paistab kuni mul tuleb tahtmine, et ta võiks hoopis looja minna ning siis nõiduslikult iseenesest küünalde ja lõkketulega asenduda.
Kolmandaks olen käinud ilusates ja elegantsetes pulmades, kus ikka mõelnud, et „oi, see on neil kenasti läbi mõeldud, midagi sellist tahaks oma pulma ka.“ Ja kuidagi kahju oleks kui ei saakski kunagi seda oma pulma, mille tarbeks ma kõik need asjad kõrva taha olen pannud. Need kõrvad lähevad niiviisi ju ka jube laiali lõpuks kui neid sinna kogunenud asju sealt ära ei võeta.
Neljandaks ei ole Härra päriselt rahul sellise lahendusega, et on abielu, aga ei ole pulma. Ja tema tahtmine on sama oluline kui minu oma. Ja ega ma ta arvamust päriselt muuta ka ei taha. Lihtsalt et… LOE SEDA POSTITUST.
Kõigile lugejatele aga, kes üldse ise pulmi ei soovi, aga tegelt hirmsasti tahaks soovida, südamlik soovitus – kukkuge mõnda internetiauku, kus pulmadest pilte ja ideid jagatakse – nii palju nutikaid inimesi jagab oma kogemusi, et need kõrvad hakkavad vaikselt maadligi vajuma juba. Ja indu ja tahtmist tuleb niiviisi juurde, nii et ei tea, kuhu see kõik panna (või kes selle kõik kinni maksab).
892ef6b4b83521ed333d2031f5aea337

5256d37566be4$!400x

3 thoughts on “Veebruar 1 ehk miks me pulmi tahame teha

  1. Pulmad on toredad, isegi teiste inimeste omad. Eriti tore on see, kui on suured pulmad kuhu kutsutakse kõik, keda tänaval kohatud, siis saaks äkki ise ka pittu – hint, hint 🙂
    Aga ma rahuldun ka pulmapiltide nägemisega, sest ma juba kujutan ette Pi-d suures kohevas printsessikleidis – liiga palju TLC kanali saadet “Say Yes to the Dress”.

  2. Samas, mul on ülihea meel, et see postitus siiski tuli, sest pärast eelmist (“miks me ei taha”) oli küll meel juba võrdlemisi nukker… 🙂

Leave a Reply

