Veebruar 14 ehk soodasai

Vaatasin eile jälle, kuidas gordonramsay pissile minemise asemel süüa tegi. Ma ei oleks kunagi muidu tulnud selle peale, et soodasaia retsepti otsida või seda teha üritada, aga kuna GORDONRAMSAY SOODAPÄTS nägi nii hea välja ja mul kõik ained kodus olemas olid, siis mõtlesin, et mis mul ikka kaotada on.
Peale 350 g jahu, 150 g täisterajahu, lusikatäie suhkru, lusikatäie soola, pooleteise lusikatäie sooda, 450 g peti ja ühe lehe küpsetuspaberi, see tähendab.
Siiski, otsustasin selle julge teo teha. Segasin kõik kuivad ained kokku, lisasin jupphaaval peti (või keefiri või kefiiri, kuidas kellelegi meeldib). Ja siis sõtkusin jahuga kaetud laual kiiresti läbi. Gordonramsay ei lubanud üle 30 sekundi sõtkuda, nii et ma üritasin hästi ruttu teha, kuigi kella ei vaadanud. Ka käskis ta küpsetuspannile jahu panna, mitte küpsetuspaberi, aga ma mõtlesin, et julge hundi rind… panni ei pese.
Enne ahju panemist lõikasin noaga pätsile risti peale. Gordonramsay ütles, et võib üsna sügava lõike teha, siis tuleb mõnus krõbe koorik.
Ahjus oli päts 200 kraadi juures 30 minutit.
Välja tulles oli selline:
???????????????????????????????
Ootan juba, millal poed jälle lahti tehakse siin heaoluühiskonnas, et saaks minna uue paki petti tuua ja uue pätsi küpsetada. Eriti hästi maitsab mõnusa paksu kihi maitsevõiga.
Hea, et mul homme sünnipäev on, saan küpsetada, mida tahan!

3 thoughts on “Veebruar 14 ehk soodasai

  1. Jajaa – küpsetama-küpsetama! Hea päts on! Sõtkumine on nats vastik, muidugi (mina ei saa aru, kuidas seda nii teha, et ei kleepuks noh), aga tulemus on seda väikest vaeva väärt.
    Ja tänud õnnitluste eest!

Leave a Reply

