Mai 11 ehk õnnelikud juuksed

Emadepäeva puhul võib ühe edeva postituse ka, eks?
Nimelt raputas minu edevusemaailma hiljuti teade, et üks teatud kosmeetikatoodete jaemüüja Inglismalt on avanud oma uksed rahvusvahelistele tarnetele. Uute tarneriikide hulgas on nii Saksamaa kui Eesti. Väga kaua ei saanud “jee!” karjuda, sest pidin kohe tellima hakkama.
Kunagi kui ma ikka veel vaba ja vallaline olin, sattusin piisavalt sagedasti Inglismaale, et kogu oma šampoonivaru sealt kohale vedada. Ühe korra lasin suures paanikas isegi ühel sealt reisival tuttaval mulle kaks pudelit smuugeldada. Nüüd aga olen juba paar aastat üritanud muude šampoonidega rahulduda ja no võta või jäta, aga ühtegi neist ei taha uuesti osta. Või noh, ühte tahaks, aga see maksab umbes pool kuupalka, nii et aitäh, võibolla pärast lotovõitu.
Nüüd aga – lotovõitu pole vajagi. Võin lihtsalt natuke netipangale tööd anda ja täiesti mõistliku hinna eest tellida omale koju just selle šampooni, mis mulle kõige paremini sobib.
Shampooing

Leave a Reply

