Juuli 8 ehk arvamismängu võitja

Niisiis, aeg on kuulutada lõppenuks seekordne arvamismäng. Esiteks – aitäh kõigile, kes osa võtsid, ootan alati teie pakkumisi põnevusega! Vahva oli!
Õige vastaja välja selgitamsieks vaatame seekord esimest, väga põhjalikku pakkumist:

  • šampoon ja palsam – otseloomulikult (2)
    juukseseerum – enne föönitamist kuumakaitseks (3)
    dušigeel – jah (4)
    kehakoorija – otsa oli saanud teine, muidu oleks vist isegi kasutanud
    kehakreem – kui pärast vee all käimist kokku ei möksi, siis lendab pärast naka kui lund (5)
    +jalakreem+ – suvel hädavajalik (6)
    deodorant – ehk teisisõnu “rexona”; olen sõltuvuses (7)
    näopesuvahend – jah (8)
    toonik – mm… peaaegu. “exfoliating facial pads”, kui see kellelegi midagi ütleb (9)
    roosivesi – ehk niisutuse esimene kiht (10)
    seerum ja niisutaja – jah, ilma SPFita (11)
    primer
    jumestuskreem – kaks jumestuskreemi (üks SPFiga, sest spff peab olema). Hoolimata sellest, et olen suur jumestuskreemi fänn olnud juba pea 15 aastat (pool elu!), ei oska ma osta sellist tooni, mis mu nahal iga ilma ja tujuga ideaalne on. Seepärast valisin oma tarbetult suurest kollektsioonist kaks, mille segu parajasti sobis (12)
    +peitekreem+ – no on mida peita (13)
    lainer – meeldib väga rasvane must lainerijoon (14)
    lauvärv – jah, üks õrn beezikas, et natuke sära anda (15)
    ripsmetušš – otseloomulikult (16)
    põsepuna – noh, kuna ma olin otsustanud üle võlli minna, siis tegelikult kaks. Pruunikamaga andsin õrnalt kontuuri, roosakamaga põsele õhetust. (18)
    huulepalsampulk – umbes viimased kümme aastat on mul non-stop EA 8h kreem huultel olnud. Aga kuna Härra arvab, et see on sama hull sõltuvus kui nikotiin või heroiin, siis olen hakanud viimasel ajal kasutamsit piirama ja muid variante proovima. Abikaasale peab ikka head meelt tegema ju. (19)

Niisiis Lolo eksis ühega. Kuna teised eksimused olid juba suuremad, siis lähebki temaatiline peavõit – Weleda dušigeel – Lolole. Palju õnne!
weleda
Ja Lolo, olen nõus – peavad olema mänguasjad! Nii põnev ju.

One thought on “Juuli 8 ehk arvamismängu võitja

Leave a Reply

