August 3 ehk arvustus või asi

Kuigi riiul on täis raamatuid, mis ootavad, et ma nad kätte võtaks ja raamatukogu on kiviviskekaugusel, tegin kevadel (oli see kevadel?) pöörase tembu ja tellisin omale raamatupoest veel ühe raamatu. No hullumeelne lausa!
Kuna kõne all oleval raamatupoel on niivõrd võõravaenulikud tellimistingimused, siis jäi tellitud raamat tükiks ajaks vanaema öökapile ootama, mil ma lennureisi ette võtan, et tuua raamat oma riiulile ootama, et ma ta kätte võtaks. Noh, juulis lendasin talle järgi ja üleeile võtsin riiulilt ja torkasin käekotti. Noh, et oleks midagi haardeulatuses kui kuskil vaja kaks kätt süles tühjusesse passida. Sellised hetked teevad mind alati närviliseks. Just nüüdsama võtsin BB vankrist, andsin talle joogitopsi kätte ja istusin temaga diivanile. Temal vajus mõnusasti silm jälle kinni ja mina mõistsin, et mu käed ripuvad ju peaaegu niisama süles (sest lapse süles hoidmine ei takista ju käte töös hoidmist) ja silmad ei tee üldse mitte midagi. Paanikahoog pidi peale tulema! Lihtsalt istungi niisama või? Ei heegelda, ei loe, ei kirjuta märkmeid ega tegemist vajavate tööde nimekirja? Arulage!
Anyway, I digress.
Mis ma tegelt öelda tahtsin, oli see, et kuna see raamat, mille ma tellisin, oli mul üleeile kenasti käekotist võtta, siis said tol päeval nii käed kui silmad kenasti tööd ja mingeid tühjusesse vaatamisest põhjustatud paanikahooge ei tulnud. Tulid hoopis mõned äratundmisrõõmud, mõned muhelused, mõned kadedushood (no milline sõnaosavus!) ja mõned kiitvad noogutused. Tõenäoliselt midagi veel, mida ma sõnastada ei oska (seepärast need kadedushood).
Tegelikult, ilma igasuguse tagasihoidlikuseta, kallid lugejad, ostke ka see raamat. Näiteks siit. Kui ise lugeda ei taha (kuigi miks te ei peaks tahtma!), siis on teil kindlasti mõni kirjaoskaja sõber või kolleeg, kellel võivad paanikahood tekkida kui silmad üldse mitte midagi ei tee ja käed niisama ripuvad, ja kellel jälle sünnipäev või mingi muu tobe üritus on tulemas, kuhu oleks viisakas nagu kingitus kaasa võtta. Võtke Jüri raamat.
Sest barrikadidele tuleb minna relvastatult.

PS Jürile aitäh, mõnus oli!

Leave a Reply

