Oktoober 6 ehk ise küsin, ise vastan

kolmas
Lühike vastus – “sõprade”, pikk vastus – “umm…”
Ma olen üsna kehv blogide jälgija üldiselt. Paari hea sõbra blogide postitused jooksevad meilile, paari teise sõbra omad tulevad iga paari kuu tagant korra meelde (in all fairness, ega nad palju tihemini ei postita kah – khm-khm!) ja siis on üsna pikk tühi maa.
Vahel ikka satun mingit teed pidi mõne huvitava kirjutaja peale ja mõtlen, et oh, seda blogi hakkan ma nüüd kindlasti tihti külastama, pistan ta veebilehitseja lemmikutesse ja siis sinna ta jääbki, kuni sealt müstiliselt iseenesest kaob. Või siis on seal kuskil mingis kaustas mõnusasti peidus. Veebilehitseja lemmikud on kusjuures parim koht, kuhu asju ära kaotada. Tegelikult peaksin siin mölisemise asemel hoopis kätte võtma ja seal ühe suurpuhastuse ette võtma. Nojah, võibolla homme.
Üks võõra inimese blogi, mis mulle üsna tihti siiski ette satub on SEE SIIN. See on küll nii põhjatu pommiauk, et kronoloogiliselt lugeda pole üldse mõtet, kulub aastaid, aga sildid aitavad huvitavad teemad üles leida. Tegelikult aga käin peamiselt seal lugemas Cheat Sheets’e. Need on väga põhjalikult muutnud minu arusaamu nahahooldusest ja kosmeetikast ja maailma asjadest üldse. Ta lihtsalt saab nii paljudest asjadest aru! Kui huvi on, siis võin mõned olulisemad ja minu elu kõige rohkem raputanud jutud millalgi kokku võtta ja teiega ka jagada.
Mis puutub teistesse emme-blogidesse, siis ei saa neid kuidagi lugeda, isegi kui mõne vahel veebilehitseja lemmikutesse panen, sest need, mis on ebapopulaarsed, on enamasti mögad, ja need, mis on populaarsed, tekitavad mul kadedusjudinaid. Ja panen tähele, et oleme jälle ringiga surmapatuni jõudnud. Okou.

Leave a Reply

