Oktoober 17 ehk otsin vabatahtlikke

Seoses minu peatse tööturule naasmisega ja sooviga mitte põrandapesijaks hakata, nagu võisite ka SIIT lugeda, otsin vabatahtlikke Tallinnas (aga teretulnud on ka vabatahtlikud kõigis teistes linnades, kus ülikoole on).
Kuna tahan kõigile maamunapeal liikuvatele üliõpilastele teada anda, et ma neile äärmiselt vajalikku teenust pakun, soovin abi ülikoolide avatud teadetetahvlite üles otsimisel. Eile käisin ise esimesel suuremal Dresdeni-ringil ja mul õnnestus üles riputada pea viisteist lehekest. Eriti hea tahvli-varustusega olid kusjuures sööklad, aga ka enamik teaduskondi olid täitsa eeskujulikud.
Kahjuks ma ei tea, kus on Tallinna ülikoolide sööklad, aga ka peahoone võiks olla üsna hea koht, kus ühel endast lugupidaval ülikoolil teadetetahvel on. Seepärast soovin leida kedagi, kes viitsiks läbi jalutada Lauteri tänavalt (EBS) ja kedagi, kellele jääks ette Narva maantee Kadrioru-poolne ots (TÜ). Kes teab mõne eriti tublide üliõpilastega teaduskonna või kolledži aadressi, on loomulikult äärmiselt teretulnud mulle sellest teada andma või ka sinna ühe plakati-jooksu tegema.
Õnnetuseks ootan ka, et vabatahtlik ise postri välja prindib. Kui selle eest tasuma peab, siis maksan selle muidugi kinni. Kuigi ülekannet ei kipu väga tegeme, nii et vahest kannatab ajani, mil kohtume, sest eeldan, et summa ei tohiks ületada ühte-kahte eurot.
Kõik abistada soovijad on teretulnud mulle endast märku andma. Siin või kuskil mujal, teie valik!

4 thoughts on “Oktoober 17 ehk otsin vabatahtlikke

  1. Minu abikaasa käib regulaarselt Tartus keemiahoones ja Vanemuise 46 õppehoones ning Tallinna Tehnikakõrgkoolis. Kui soovid, siis ta aitab rõõmuga. Lisaks pakkus ta välja ka oma korporatsiooni melilistis kuulutamise võimaluse. Mis arvad? 🙂

Leave a Reply

