Oktoober 18 ehk ise küsin, ise vastan

ikneljap
Noh, tavaliselt on nii, et hommikul tõusen üles ja õhtul lähen magama. Ei, tegelt – hommikul äratatakse üles ja õhtul vajun ära.
Äratamise ja ära vajumise vahele jääb palju konventsionaalseid tegevusi: hambapesu suurtele ja väikestele; pudrusööja aktiivne abistamine; lasteaiajooks; lakkamatu toiduralli köögis ja poes; puhaste sokkide rulli keeramine ja tagamine, et oleks puhtaid sokke, mida rulli keerata; asjade tagastamine nende ettenähtud kohtadele; paanitsemine peatselt saavuva töötu-staatuse pärast; ja justkui jõululumena sadavate arvete tasumine. Lisaks veel kogu pereelu planeerimine ja koordineerimine, blogipostituste kirjutamine, meilide kirjutamine, uudiste lugemine, BB pehmete loomadega lolli jutu rääkimine*, kohtumiste kokku leppimine ja Paaniliselt Õnneliku projektides osalemine. Nii et palju toredaid ja vajalikke tegevusi.
Ja ometi tundub mulle, et suurema osa ajast täitab prokrastinatisioon. Ehk Skype ja Facebook (alati leidub mõni vana sõber, kellel on uudiseid või millegagi abi vaja või lihtsalt tore juttu rääkida, Pinterest (liiga palju häid ideid, mida kõike nikerdada või kokku küpsetada), diivan ja dvd-mängija (Härra on võtnud eesmärgiks kõik kohalikus raamatukogus leiduvad filmid läbi vaadata ja mina pean teda selle juures abistama), kriminullihunnik (need on nii haaravad ju noh! Kes ikkagi tappis härra Satterhwaite’i nõo armukese?) jne.
Kui õhtul päeva peale tagasi vaatan, siis pean aga jälle tunnistama, et ma ei oska ikka soravalt saksa keelt rääkida, ma ei olegi veel bestsellerit kirjutanud, kohalik ülikool ei olegi mind palganud täiesti tarbetut aga äärmiselt hästi tasustatud teadustööd tegema, ma ei olegi kõiki Bookeri preemia laureaatide teoseid läbi lugenud, minu suurepärane heegeldatud voodikate ei olegi veel valmis ja vitamiinid on kah võtmata.
Ja ikka näeb Härra, et mu äsja suikunud näol on naeratus, kui ta tuleb mul tekki üle pea tagasi tõmbama.**

*Näiteks, meil on üks siili meenutav pehme loom. Iga kord kui ma ta kätte võtan, hakkab ta rääkima, et ta on Tantsulõvi, kuigi ta tegelikult ei ole mingi lõvi, vaid hoopis siil. Aga ta nimi on Tantsulõvi, sest talle meeldib tantsida. Ja siis ta tantsib ja kepselb ja BB vahib ja kõkutab.
**Jep, ma magan endiselt tekk üle pea. Sue me!

Leave a Reply

