Oktoober 21 ehk ise küsin, ise vastan

ikpühap
ehk “noh, kes nüüd siis hipi on?”
Esiteks, mina ei ole kedagi hipiks sõimanud. Ma ei ole isegi päris veendunud, et ma tean, mida ‘hipi’ tähendab. Noh, nii ajalooliselt jah, enam-vähem, kõik teavad. Keeleliselt võib termini tagasi vedada näiteks kuni 1940. aastatel kasutuses olnud afro-ameerika slängisõnani, millega tähistati “haritud, kaasaegset, moodsat ja täielikult tänapäevast” kodanikku, ma loen internetiallikast.
Seda kirjeldust ma kõigest riivan vaid kuskilt varukaga. Noh, et koolis olen käinud, aga eriliselt harituks end ei pea, et enam-vähem tean, mis kaasaegses maailmas toimub ja mis ajakirjanukkudel seljas on, aga nutitelefoni kasutada ei oska ja käin ikka tavakate riietega.
Nii et, mina küll hipi ei ole. Ei kuuekümnendate ega praeguse aja mõistes. Nii et peate oma hipit kuskilt mujalt otsima.

Leave a Reply

