Oktoober 25 ehk ise küsin, ise vastan

ikkolma
Sellised asjad:
???????????????????????????????
Tegin hästi ausalt kah, nagu peab. Et ei koristanud kotti enne ära, vaid lihtsalt kraamisin kõik asjad laua peale ja pildistasin üles. Sellepärast on mõned sellised khm-khm esemed ikka kah.
Ükshaaval:
1. Vihmamantel. Sest ilm on selline, et vahel võib olla puudu nimelt üks ilgem lärakas erkroosat. Mummudega.
2. Poekott. Sest kilekotid lagunevad looduses 410 aastat.
3. Beebisnäkid. Sest ma olen beebiemme.
4. Korduvkasutatav veepudel, pool täis, pool tühi. Sest vähemalt mulje peab jääma, et ma olen arutult tervislik ja kokkuhoidlik ja tubli. Tegelt võite kohe maha rahuneda, mul ei ole aimugi, mis ajast see kotipõhjas vedeleb ja kes ja miks seda vett viimati jõi või vahetas.
5. Salfad, kuivad ja niisked. Sest ma olen beebiemme.
6. Suletav kilekott, tõenäoliselt kasutatud. Sest äkki läheb tarvis? Ausalt, ma ei tea, mis ajast või miks see seal vedeleb.
7. Võtmed. Sest koju peab ju saama.
8. Mälupulk hõbeketi otsas. Sest vahel on vaja mõni hästi tähtis dokument salvestada ja omale kaela riputada.
9. Kosmeetika ja muu tilu-lilu kott. Sest kunagi ei tea, millal on vaja käed või marrastused Cutacepti bakteritapjaga üle piserdada, või millal on vaja särki või pükse Dr. Beckmanni plekieemalduspliiatsiga nühkida, või millal käed kreemi järgi karjuma hakkavad, või millal on vaja nina puuderdada või silmadele vunki juurde anda. Kindlasti peidab see kott veel selliseid asju ka, mida siit pildi pealt praegu piiluda ei anna, aga need asjad ei pruugi päevavalgust kannatada, nii et las jääb.
10. Ratta spidomeeter-kell. Sest et hilinemine peaks olema kriminaalkorras karistatav.
11. Kell. Sest mulle ei meeldi teda pikalt käel kanda.
12. Käekotiraamat. Sest kunagi ei tea, millal poes pikk saba on ja on võimalus tõele üks lehekülg lähemale jõuda.
13. Kaks huulepalsamit ja lõhn. Sest ma olen huulepalsamisõltlane. Õieti küll Elizabeth Ardeni 8-tunni-kreemi sõltlane, aga kuna nad seda vana retsepti järgi tehtud tihket enam ei tooda väidetavalt, olen hakanud end ka teiste palsamitega harjutama (kuigi ka uus EA8 on hea). Teine on Therapi oma. Viisakas, aga mis on parim kanep pärast seda kui oled aastaid heroiini peal olnud?
14. Käevõru. Sest ma ei koristanud kotti enne ära? Ma ei tea, miks see seal oli. Küllap ma võtsin ta millalgi väljas olles käelt ära, sest… vt punkt 11.
15. Prillitoos ja prillipuhastusvedelik. Sest on vähe asju mis mind nii nobedalt endast välja viivad kui määrdunud prilliklaasid.
16. Mobiiltelefon. Sest miks hoida teda käepärast, kui ta võib kuskil kotisügavikus mõnuleda?
17. Rahakott. Sest kodust eemal olles on oluliselt tõenäolisem, et teda läheb vaja.
18. Visiitkaardihoidja kinkekaartidega. Sest kunagi ei tea, millal satun mõnda nendest poodidest ja leian midagi, mida tahakski osta.
19. MP3-mängija. Sest kui rütm on kõrvas, on parem sammuda.
20. Pliiatsid, aga mitte mingid suvalised pliiatsid, vaid parimad pliiatsid known to man, Uniball Signo DX 0.38. Sest ma ei taha enam kunagi ühegi teise pliiatsiga kirjutada. Õnnetuseks on ainult rohelised järgi jäänud. Aga pole viga, on kuulda, et järgmine laadung siniseid ja punaseid on juba minu poole teel!
21. Dokumendid. Sest… noh, ju neid oli siis vaja kuhugi viia või tuua.
22. Märkmik. Sest kuskil peavad ju alati käepärast olema NIMEKIRJAD!
23. Saksa-inglise, inglise-saksa minisõnaraamat. Sest kunagi ei tea, millal jääb täpselt üks sõna tehingust puudu. Tavaliselt muidugi kenasti oma kotikesse luku taha tõmmatud (pildi jaoks tõmbasin kotikese teie jaoks lahti).

Ühesõnaga, korralik kuuekilone mul-on-kõik-asjad-alati-kaasas-väljaarvatud-see-mida-vaja-on-kott.

2 thoughts on “Oktoober 25 ehk ise küsin, ise vastan

  1. Hea teada, et ma pole ainus, kelle käekotis (praegusel hetkel küll seljakotis, sest õpetajal peab olema käedvabadsüsteem) kõike võimalikku ja võimatut leidub. Beebiasju mul ei ole, aga see-eest on enam-vähem kõik eeltoodu ja natuke ehk pealegi 😀

Leave a Reply

