Oktoober 31 ehk okou, eilne jäi vahele

Esiteks vabandused kõigi padufännide ees, kes eile kannatamatult ise-küsin-ise-vastan postitust ootasid.
Eile läks nimelt nii, et olin kohalikud Eesti-tüdrukud külla kutsunud. See tähendas, et BB lõunauinaku ajal tegelesin mina koristamise ja ettevalmistustega ja jätsin arvuti avamise selleks ajaks kui külalised on lahkunud ja nõud pestud.
Läks aga nii, et külalised olid nii ägedad ja huvitavad ja veiniklaasid ei saanud kuidagi tühjaks ja kellelgi ei olnud kiiret kuhugi minna. Peale minu. Minul hakkas keset kogu seda ägedust ja huvitavust ja tühjenematuid veiniklaase nii paha, et käisin korduvalt salaja ühes väikses ruumis sisikonda tühjendama. Iga kord mõtlesin, et “oh, nüüd tunnen end paremini, ei hakka kedagi välja ajama, nii haruldane ju, et saan Eesti-tüdrukutega veiniklaaside taga istuda”. Ja nii ta läks, et lõpuks pidin ikka ühe kerge vihje peale ütlema, et “jah, ma tõesti tahaks, et te nüüd ära läheks, et ma saaks pikali minna.” Ja nii jäid tänase varna nii nõudepesu kui sellele küsimusele vastamine:
 iklaup
ehk ma tean küll, et sa tahad magama minna, aga ma ikka istun siin ja hoian sind kinni. Saad aru, neh?
Saan küll, kullake, aga ikka istun siin ja naudin seltskonda. Isegi kui kogu mu keha tahaks midagi muud nautida.
Aga kohalikud Eesti-tüdrukud on tõesti kiftid. Teadlane näiteks on kõige elavam ja säravam rakubioloog, keda ma suudan ette kujutada. Selline inimene, kes täidab ruumi oma positiivse energiaga. Ja kes sealjuures on nii eestlaslikult konkreetne ja otseütlev ja täpselt valjalikul määral sarkasmi- ja irooniasõber, et lust lihtsalt tema seltskonnas olla. Ka Filmitüdruk hämmastab mind oma positiivsusega. Tema pehmed naeratused ei käi mitte kokku nende lugudega, mis ta oma elust räägib ja mida võikski kuulama jääda. Ja tema armastus Saksamaa ja sakslaste vastu on midagi pöörast. Ka Meediatüdruk on suur Saksamaa-fänn ja meie seltskonnas kohalik veteran, neljandiku oma elust siin riigis veetnud. Ka keel on tal mugavalt suus. Ma mõtlen saksa keel. Kuigi vahest ikka ka see teine, see füüsiline. Igatahes, umbes kolmeaastasest saadik on ta seda füüsilist keelt keerutanud, et saksa keel suhu saada, nii et võibolla olekski vähe imelik kui üks neist ebamugav oleks.
Nii et selle kompleksi pärast poleks pidanud kogu oma sisikonda veini rüüpamise asemel välja sülitama. Oleks võind hoopis nõud ära pesta. Teise päeva nõud on va-va-vastikud.

One thought on “Oktoober 31 ehk okou, eilne jäi vahele

Leave a Reply

