November 4 ehk ise küsin, ise vastan

ikpühap
ehk kas keegi mind kuuleb kah?
Vahel tekib kahtlus küll, et ega mu mula siin keegi väga lugemas ei käi. Näiteks vahepeal olin nädal aega vait ja keegi ei küsinud, et mis juhtus või kus ma kadusin. Eks digitaalmaailmas liigutakse kiiresti edasi.
Aga siis ilmub ikka mõni tore kommentaar või paar. Või saadab keegi kirja ja ütleb, et “kuule, ma blogist lugesin…” Siis on hea soe tunne ja tuleb jälle tahtmine kõigist meie Äärmiselt Olulise Elu piinlikest üksikasjadest suurte liialdustega lugusid kirjutada. Sest keegi ju kuuleb!
Tegelt, mis ma siin edvistan. Ma ju tean, et te kuulete, kallid lugejad! Ja selle eest teile suur aitäh.
Ja ilma igasuguse surveta – lugejakirjad on äärmiselt teretulnud. Sest eks see blogimajandus on tõepoolest ühesuunaline. Kuidas teil läheb? Millega tegelete? Millised on teie äärmiselt oluliste elude piinlikud üksikasjad, millest mina liialdustega lugusid võiksin kuulda?

6 thoughts on “November 4 ehk ise küsin, ise vastan

  1. See, et eegi siin ei küsinud, et miks vaikus, ei tähenda, et keegi seda ei mõelnud. Ma olin peaaegu natuke mures juba, ausaltöeldes. Nii et kui mu meilboks mulle ütles, et on saabunud uus postitus, siis ma kindlasti hingasin kergendunult 🙂
    Ja enda kohta võin öelda, et kui ma ei reageeri, siis ma olen parajasti salapärane. Nüüd siis teate – ma olen VÄGA salapärane inimene 😛

  2. Mul sama seis, mis Ingridil – ma olin ka juba kergelt mures, käisin isegi FB-s luuramas, et kas sa seal oled aktiivne olnud (ma üldiselt ei kola mööda FB ringi, mis uudisvoogu jookseb, see jookseb).

  3. Kahjuks pean tunnistama, et väga mures ei olnud. (Ja seda nimetatakse emaks?) Aga ma teadsin, et oled parajasti hõivatud tööga, ning kuna ühendada tööd, last ja majapidamist on väga aeganõudev, siis nagu eriti ei oodanudki,
    et jõuaksid veel sellise asjaga nagu blogimine tegeleda, mis ikkagi rohkem nagu meelelahutus.

Leave a Reply

