November 17 ehk selline nädalavahetus

Nädalavahetus murdis minu seekord jalust. Laupäevahommikul oli palavik üleval, pea tatti täis ja mõtlemisvõimet veel vähem kui tavaliselt.
Õnneks andis aga BB endast parima, et mul kõigest hoolimata lõbus oleks.
Näiteks hommikul leidsin voodist alasti lapse. Daam oli öösel eemaldanud nii oma tudukombe kui mähkmed. Miks? Miks, BB? Ma oleks niikunii voodilinad ära vahetanud ju. Oeh.
Küll aga ei olnud mul plaanis kõikide meie kappide ja sahtlite sisusid põrandalt tagasi kappi või sahtlisse kraamida. Kaks korda.
Ka hakkab mul kannatus katkema toiduga pirtsutamise osas. Preilile ei ole viimasel ajal nimelt tohtinud pakkuda jääke. Keedan õhtul pudru, sööb ja mugiseb, hommikul sama puder ei kõlba enam, andke midagi muud. Sama moodi kotlettidega, mis lõunast järgi jäid – neid õhtusöögiks ei sööda – ükskõik kui hästi ma nad üles soojendan või mõne teise toidu sisse peidan. Nii et pärad ärastan kõik mina. Preilile tuleb iga toidukord uus asi kokku keeta.
Noh, ja olin mina siis keetmas parajasti, preili lalises elutoas, arvasin, et ta otsis, kust saab midagi põrandale kiskuda. Kui aga tema taldrikuga köögiuksele ilmusin nägin hoopis kedagi söögitoolis istumas ja laialt naeratamas. Kuidas ta end sinna võlus (ilma konte murdmata!) on siiani müsteerium.
Tänaõhtune vanniskäik lõpes ootamatult vara seetõttu, et sel ajal kui mina oma hambaid küürisin, eemaldas preili vannikorgi ja lasi veel vannist välja voolata.
Niisugused naljad sel nädalavahetusel…

Leave a Reply

