November 17 ehk kuidas lihavabad esmaspäevad lähevad

Kallis lugeja küsis, kuidas mul lihavabad esmaspäevad lähevad.
Noh, sel esmaspäeval vaatasin, et guljašiliha karbi peale oli kirjutatud sama kuupäev, mis mu kalendermärkmikusse. Mõtlesin, et ma ei taha teisipäeval toidumürgitust saada, nii et tegin guljašši. Lihavabal esmaspäeval.
Tulemuseks sain hoopis neljapäeval toidumürgituse. Nii juhtub, kui unustad ära, et sa selle guljaši, mille jäägid külmkapis ustavalt ootavad, juba lihavabal esmaspäeval valmis vaaritasid, ja selle julgesti ja isukalt sisse ahmid. Õnneks olin nii ahne, et mehe ja lapsega ei jaganud. Ei guljašši ega listeroosi. Tänu sellele kadeduspuhangule oli mul vaba voli joosta igal mulle sobival hetkel vetsupotti kallistama. Öösel kella kahe ja pärastlõunal kella nelja vahel jõudsin käia umbes kuussada kolmteist korda. Tegelt täpselt ei tea, pärast kolmandat korda ei jaksanud enam loendada.
Igal juhul soovitan teil, kallid lugejad, ikkagi lihatooteid vastutustundlikult tarbida.
Ja ühtlasi tahtsi selle mitte-lihasöömise kohta öelda seda:
9b1146bf86900e0eb1d79dd373e227ea
Mis nüüd siis? Suhkruvabad pühapäevad?

One thought on “November 17 ehk kuidas lihavabad esmaspäevad lähevad

Leave a Reply

