Jaanuar 8 ehk arvamismängu võitja

Nii, lõpuks olen jõudnud niikaugele, et käisin tõin arvamismängu auhinna poest ära. Kuna lubasin selle raamatupoest tuua, siis loogiline oleks muidugi olnud võtta Dostojevski “Kuritöö ja karistus” või Dickensi “David Copperfield” või midagi muud sama klassikalist… aga kuna neid müüakse siin ainult saksa keeles, siis ma otsustasin siiski nii õel mitte olla.
Selle asemel tõin raamatupoest hoopis sellise toreda vidina:

Kleebitav pastakahoidja (punane näidis minu märkmiku küljes)
Kleebitav pastakahoidja (punane näidis minu märkmiku küljes)

Sest kes ei tahaks, et pastakas oleks alati just seal, kus on vaja märkmeid teha! Muidugi ei pea pastakahoidjat tingimata märkmiku külge kleepima. Võitja võib pastaka kleepida täpselt sinna, kust ta sellest kõige sagedamini puudust tunneb – kasvõi wc-paberi hoidja või külmkapiukse või rinnahoidja külge, peaasi, et kleepub. Ja minu kogemus näitab, et liim on üsna hea.
Sellise vahva kingituse saab endale MAARJA – PALJU ÕNNE! Pastakahoidja on juba sinu poole teel! Suur tänu minu totras mängus osalemast nii sulle kui kõigile teistele, kes viitsisid ühel või teisel moel numbreid pakkuda!
Ahjaa – õige vastus muide oli 45 (tegelikult kuskil 45. lehekülje lõpu poole jäi lugemine keset sõna katki, sest kuskile oli vaja joosta), nii et Maarja pakkumine 44 lehekülge oli äärmiselt täpne. Näkkas!
Märtsis jälle!

3 thoughts on “Jaanuar 8 ehk arvamismängu võitja

  1. Juhuuu!!! Lõpuks ometi õnnestus 😀
    44 on üks vahva number ja kui ma õigesti mäletan, siis oli see üks määrav number raamatus “Pöidlaküüdi reisijuht galaktikas.”

Leave a Reply

