Veebruar 3 ehk Suur Kunstnik

Vahel üritan BBd ikka veenda, et ta ajaviiteks natuke joonistamist harjutaks. Anna talle mõne pliiatsi-pastaka ja paberitüki näppu ja loodan, et laps on mõnda aega tegevuses. Kui hästi läheb, siis tõmbabki ta nii testimise mõttes paberile mõned triibud. Kui eriti hästi läheb, kriitseldab isegi natuke rohkem. Aga paberile jäävad meie Suurest Kunstnikust ainult sirged (või kergelt kaarjad) jooned, kõik minemas rohkem või vähem samas suunas. Riste või ruute või ringe ei esine, rääkimata muudest kujunditest. Suur Kunstnik tõmbab ainult triipu.
Tagasi tehakse mulle sellega, et suvalistel hetkedel surutakse minu kätte mõni pliiats või pastakas ja öeldakse väga kena viisaka aga selgelt nõudliku tooniga, mida ma joonistama pean. Sellepärast näevad väga mitmed lehed minu märkmikus välja sellised.
???????????????????????????????
Eesti keele propageerimiseks kirjutan juurde ka, mida telliti. Noh, et ÕIGE kirjapilt mällu sööbiks.
Järgmine kord üritan meeles pidada ja ka Suure Kunstniku teostest pilti teha. Praegu ei õnnestunud ühtegi kuskilt leida. Peamiselt vist seepärast, et ta armastab oma töid pärast valmistamist puruks rebida (bulkakovi sündroom?) ja siis viskan ma nad muidugi paberiprügikasti (jep – sorteerime!).

7 thoughts on “Veebruar 3 ehk Suur Kunstnik

  1. Näpuvärvid, suurem pintsel ja suur paber. Maalite käe/jala värviga kokku ja vaatate, mis jälg paberile jääb. Korraga saab palju asju – mis tunne on (kõdi, külm/soe, torkiv jne), uus kogemus, värvid, ahaa-elamus ja mis põhiline – palju nalja 😀

    1. Selleks peab need näpuvärvid kuskilt ostma. Ma käisin siin ühes käsitöövidinate poes, pea hakkas ringi käima, tulin ära. Vaatan, äkki mõni teine kord võtan end kokku ja pöördun mõne müüjatädi poole.

  2. Minul tuletas see postitus meelde mu kogemuse vanima lapselapsega, kes seisis mu kõrval, surus mulle kätte paberi ja pliiatsi ning nõudis – joonista auto – ja nii tunde (vähemalt minu arvates) ja miljoneid kordi järjest ning täiesti eirates minu soovi joonistada ka midagi muud.

Leave a Reply

