Märts 4 ehk arvamismängu vastus

Hurraa-hurraa! Saigi kümme täis nagu niuhti! Suur aitäh kõigile, kes viitsisid osa võtta ja eriti tervitatud olgu uued arvajad!
Nagu ikka tuli arvamisi seinast seina. Kuigi ühte seina siiski oluliselt vähem kui teise. Ja sealjuures kartsin ma ise, et nüüd kõik just sinna seina põrutavad, sest ma andsin ju nii palju vihjeid. Näiteks et mul oli selleks ajaks aparaat umbes päeva jagu käes olnud. Et mu fotograafiaoskused nullilähedased on, aga et ma juba tean, kus kustutusnupp on. Ja et ma istun aparaadiga manuaali ja fotoõpiku kõrval ning üritan nuppudele keskenduda. Viimane tähendab aga seda, et kõik “anna-anna”-faasis väikelapsed ei ole kuigi mugavad modellid. Sest mida sa seal keskendud, kui kogu aeg tahetakse näha, milline “beebi” mul pildi peale jäi.
Niisiis, õige vastus on, kaameras olid tol hetkel kõik need pildid ja mitte ühtegi rohkem:
DSC_0008

DSC_0007

DSC_0009

DSC_0006
Teie pakkumised, kallid lugejad, olid aga sellised:
Mare 15
Triinu 27
Maarja 42 või 43 (läksid õnge sellega, et FBsse riputasin pildid üles enne seda kui uus kaamera käes – need olid hoopis vanaisa kaameraga tehtud)
Kats 67
Eliise 80
Kristeli tagasihoidlikud -khm- 101
Merle 119
Ingridi kosmilised 172
Sanna 315
Karini veel kosmilisemad 357

Niisiis, on teemakohalise üllatusauhinna ära teeninud vastaja MARE – PALJU ÕNNE! Auhinnaks on ette nähtud fotosessioon minu uue kaameraga siis kui ma juba tean, mida need nupud seal teevad. Ehk – juunis näeme ja pildistame! Aja siis kõik lapselapsed ja muud pudulojused kokku, keda sa endaga pildile tahad!

Leave a Reply

