Juuli 5 ehk 34+

Eesti eluga kohanemise ja pissitamise vahele olen selle teema justkui täiesti ära unustanud. Kui keegi vahel kõhus jõuliselt ei puksiks ja väga valusalt puusa- ja pepunärvidel ei istuks, siis ei teakski vist asjast enam midagi. Praegu pidin rasedakaardi kotipõhjast üles otsima, et välja arvutada, mitmes nädal meil siis nüüd ikkagi käsil on.
Paar korda on ka juhtunud, et lähen peeglist mööda ja üllatun, et ma selline välja näen. Kuidagi ootamatult tuleb see suur punu vahel. Kõigist vaegustest hoolimata.
Siiski-siiski, mõtteaega on leiab uus kodanik palju ja mamma ei jõua kuidagi ära oodata, millal asi juba tegelikuks läheb. Olen viimasel ajal palju tegelenud ka sellega, et end ikka sünnituslainele panna. Aga sellest võibolla nädala või paari pärast pikemalt.
Kui siis on veel midagi planeerida ja nämmutada. Imelik tunne on selle tähtaja osas. Kuigi mõistus ütleb, et mida lähemale tähtajale laps sünnib, seda parem kõigile, loodan siiski salaja (nojah, mitte enam) seda, et ta varem kohale jõuaks. Ei teagi miks. Võibolla seepärast, et mul raseduse algusest saadik tunne olnud, et lubatud tähtajaks augusti keskpaigas on minu keskpaigas juba muudatused toimunud ja et seda tunnet kõigiga jaganud olen, kes kuulata viitsivad. Tahaks ju öelda, et „näe, ma ju ütlesin teile“.* Muidugi ei taha ma, et ta liiga vara tuleks. Ei taha, et ta tuleks siis kui süda või mõni muu oluline organ veel valmis pole, ega ka siis kui Papal veel mõni eksam tegemata. Tahaks temaga kokku leppida mingis sobivas „vara, aga mitte liiga vara“ kuupäevas. Kuigi olen veendunud, et see, kes asja lõpetama kukub, on minu keha, mitte tema oma. Ja kummalisel kombel on mul selle üle umbes sama vähe võimu.
Pilte olen ka püüdlikult teha püüdnud. Aga no viljasuurused on küll nii nagu nad parasjagu on. Igatahes, kõht kasvab nii:
29 pluss

????????????????????????????????????
30+
????????????????????????????????????
31+
????????????????????????????????????
32+

????????????????????????????????????
33+

Peaasi, et see meeter ikka ära tuleks! Palju pole enam selles osas minna.
Praegu on nii, et
tabel
* Teaduslikult on tõestatud, et ema sisetunne lapse soo kohta on sama täpne kui mündi viskamine. (Sealjuures tuleb küll arvestada seda, et Euroopas sünnib 1 tüdruku kohta 1,1 poissi, aga mündil on 1 kulli kohta 1 kiri).

2 thoughts on “Juuli 5 ehk 34+

    1. Ära hirmuta! 😀 Ma ise ei oska seda tegelt üldse hinnata (mumeelest kogu aeg suht madalal olnud), aga tegelt oled sa juba teine, kes nii arvab. SIiski, ootan, et need “vananaised”, kes eelmine kord kõik juba kiibitsesid, et “oioi, see hakkab kohe sünnitama, kõht ju “all””, aga mulle midagi öelda ei raatsind, seekord suu lahti teeks.
      Samas, libakad ka juba käivad mõnda aega, nii et…

Leave a Reply

