August 20 ehk imetaja

Ma siin millalgi juba ahastasin, et Valehäbi-Valja ei taha/saa/oska kuidagi rahvarohketes kohtades (loe: kohtades, kus on rohkem inimesi kui imetaja ja imetatav) tissi anda ja jubedalt oleks vaja mingit sellist asja:

Variant 2
Bebe au Lait

Variant 1
Bebe au Lait

Pildi peal olev abivahend on kodumaakeeles „imetamislina“. Selline eri spets ja super truper ja auhinnavõitja ja mida kõike. Ikkagi väljamaal välja töötatud ja üle maailma kuulus. Hind ka vastav, muidugi. Aga sellest kõigest hoolimata olingi seda juba omale tellimas. Maksku siis palju raha, kui tahab, aga mul on teda hädasti vaja. Kuna ma aga ei osanud otsustada, kumb muster mulle rohkem meeldib – sest üks on nagu natu liiga tume ja teine nagu natu liiga tapeet – siis võtsin korra aja maha ja küsisin hoopis sellise küsimuse:
„Googlike, googlike, arvuti peal, kes teeb veel parema lina ilma peal?“
Googlike, hea ja aus, vastas, et üks armas kodumaine käsitööline teeb. Suunas mind kenasti nende lehele, kus rippus selline ilus ja paljulubav pilt:
MiMoDesign
MiMoDesign

Ei olnudki midagi pikalt mõelda. Tuli lina ära tellida. Läksin kohe nii bravuurikaks, et tellisin kaks – üks poisilikult sinine ja teine tütarlapselikult roosa (sest, khm, mina olen ju ikkagi tütarlaps). Nüüd olen linaga siivsalt imetanud sõpradel külas, Põhja-Eesti väikelinna raamatukogus ja oma elutoas. Peaaegu oleks ka kiriku müüri peal tegudeks läinud, aga Hära arvas, et võiksime ikkagi lasta poisil viis minutit röökida ja koduni ära kõmpida.
Igal juhul pean ütlema, et lina on äärmiselt mõnus. Igasugune „õumaigaad keegi näeb mu tissi“-kramp kaob ära ja laps saab kenasti kõhu täis. Lina on mõnusalt lai, et kogu laps ja tegevus ära katta ning piisavalt lihtne, et see ühe käega endal üle pea visata. Ülemises ääres on mõnus tugevdus, mis lubab mul näha, mismoodi lapsel nosimine läheb. Ainus miinus, mille oskan välja tuua, on see, et lina all võib üsna palavaks minna. Õnneks RSS sööb kiiresti (reeglina u 10 minutit üks toidukord) ja tegelikult on võimalik kaelarihma või väikse lehvitamisega õhutatust ka natuke parandada. Eks pean seda trikki õppima veel.
Igal juhul on hea mõnus tunne nüüd meie lennureisi oodata. Tean, et saan vajadusel vabalt nii lennuootepaviljonis, lennukis kui autoparklas imetamisega hakkama, ei tõmbu krampi.
Ja noh, loomulikult istun kogu ülejäänud aasta kõik BB lasteaiatunnid peenelt kohvikus, loen hästi diipe raamatuid ja lasen RSSil end lina all ümmarguseks süüa. Niisugust sügist ootan – kord helesinist, kord vanaroosat.

(P.S. Kõik pildid varastatud, sest ma ei viitsinud oodata, millal keegi pildistama tuleb, kuidas me lina-toitume. Loodan, et asjaosalised ei pahanda. Ikkagi reklaam ju ja nii. Ja täitsa tasuta kah. Kuigi ma ei tea, kas seda mõni teine Valehäbi-Valja kah lugema satub, nii et võibolla ei jõuagi sihtgrupini. Igal juhul – kui on pretensioone, siis palun mulle kohtuväliselt teada anda.)

3 thoughts on “August 20 ehk imetaja

  1. Püha müristus. Mulle tundub, et pisike laps ei saa sellise asja all õhku. Pigem ikka katke rind mingi kerge salliga kui laps päris ära lämmatada.

    1. Mure on täitsa õigustatud. Muidugi peab ettevaatlik olema. Eriti kuuma ilmaga. Aga 11 kuud hiljem arvan endiselt, et tegemist on ühe suurepärase abivahendiga. Nimelt see ülemise ääre kõvendus, mis hoiab lina kehast eemal võimaldab (lisaks silmkontaktile) jätta lapsele suure õhuava nii, et mul endal käed vabaks jäävad. Olen mõned korrad pidanud ka salliga läbi ajama ja sellega oli ikka palju raskem tekitada sellist “telki”, et laps õhku saaks ja mina näeks, mis ta seal teeb, nii et endal ka käed vabad on.
      Sallil muidugi peab ka jälgima, et ta mitte ainult õhkue on, vaid ka sellisest materjalist, mis õhku läbi laseb. Vähemalt see Eestis tehtud lina, mille mina hankisin, on mõnusast puhtast puuvillast ja tõenäoliselt kergem, kui pildilt paistab või minu liialdused lubavad uskuda. Eks ma õppisin seda muidugi ka paremini kasutama.
      Ja tegelikkuses ei olnudki seda lina nii palju vaja, kui alguses tundus. Enamik söögikordi on ju ikkagi kodused ja privaatsed.

Leave a Reply

