September 11 ehk Karinile

Lihtsalt, et sul täna tööl ka midagi lugeda oleks…
Kuna mul parajasti midagi targemat öelda ei ole, siis jagan oma hämmastust ja amusementi selle osas, mismoodi sõber Facebook minuga käitub.
Näiteks reklaamib ta mulle juba mõnda aega ühte beebitooli. Küllap ta Google’i käest kuulis, et ma toda piilunud olin ja et ila vaikselt jooksma oli hakanud. Google on aga jätnd Facebookile mainimata, et ma tolle ka ära ostsin, nii et sellga minu silmade ees liputamine ei pane mind enam rohkem tarbima ega puuduta maailmamajandust selle raha liigutamise näol. Hiljaks jäid, kallis Facebook, sain juba ilma sinuta hakkama. Teinekord pinni ikka Google’i käest kogu info välja, ole mees.
Teiseks pani mind täna nutma, naerma ja verd köhima see, et ta soovitas mulle lugeda artiklit ovulatsiooni- ja rasedustestidest, koos lingiga veebipoele, kust neid kuhjaga osta saab. Noh, sest kui ma neid titeasju passin kogu aeg, siis ma arusaadavalt tahan ju nüüd kohe hakata titte tegema. Jällegi – hiljaks jäid, sain juba ilma hakkama. Ja kõik kellel hakkas nüüd helisema kelluke “aga veel üks?”, “järgmisele ringile?” – aitäh, aga nagu ma ütlesin – nutan, naeran, köhin verd sellise vihje peale.

One thought on “September 11 ehk Karinile

  1. Pärast seda hullumaja päeva, mis täna on olnud, sest tundub, et mööduv täiskuu on kõik teismelised peast segi ajanud, saan ma verd köhimisest täiesti aru. Ja need reklaamid käivad mulle ka närvidele.

Leave a Reply

