November 10 ehk draakonid

Nädalavahetuse veetsime seekord hoopis teistmoodi. Minu tavapärase juukseid katkuma paneva kahe-lapsega-üksi-laupäeva ja vaimse tervise maale tagasi tooja ehk ühe-lapsega-üksi pühapäeva asemel sain hoopis kaks kus-mul-lapsed-on-kas-mul-on-lapsed päeva. Nii nimelt juhtub iga kord kui julgeme ämma-äia juurde nägu näidata. Lastele lendab kiiremas korras mitu ekipaaži peale: „Tule ma näitan sulle jäneseid!“, „Kas ma võin ta sülle võtta!“; ja mind visatakse diivanile: „Loe rahus raamatut!“, „Oot, ma toon sulle midagi juua! Süüa?“
Kui ma nüüd järgi mõtlen selle üle, siis ma ei saa aru, miks me jälle koju tagasi tulime. Imelikud!
A noh, tegime tegelt veel imelikke asju sel nädalavahetusel. Laupäevahommikul, kaks tundi enne seda kui pidime välja sõitma, mõtlesime, et käime ikka poes ja ostame omale suured rohelised draakonikostüümid.
Meid oli nimelt kutsutud õhtuks sõprade suurejoonelisele sünnipäevapeole „Tähistame nagu iirlased“. Külalistel paluti end ka iirlaseks maskeerida või noh vähemalt rohelist kanda. Kuna kiire pilk minu värskelt korrastatud riidekappi kinnitas, et ühtegi rohelist asja kuskilt välja võluda pole võimalik, mõtlesin, et ajan läbi tavapärase nohiklusega. Haarasin riiulist Jamesi tellise, mõnusalt kapsaks lapatud ja märkmeid täis, kuigi, tunnistan, täies ulatuses lugemata, ja mõtlesin, et noh, olengi iirlane valmis.
„Oled sa kunagi näind mõnda iirlast, kes Ulysses’t loeb?“ küsis seepeale aga Härra.
Nii ei jäänudki muud üle kui poest omale suured rohelised draakonikostüümid tuua. Sest kes meist ei oleks näinud mõnda iirlast, kes näeb välja nagu suur roheline draakon? Sünnipäevalapsed ja peoseltskond ei olnud, aga sellest hoolimata käidi meil sabasid kiskumas ja ütlemas, et küll me näeme ikka ägedad välja ja kust me ikka nii toredale ideele tulime, et draakonikostüümid selga panna. Teised olid mõnusasti suurte roheliste kaabude või ülikondadega, ristikheinamustrilised ja paar naljavendi esines lammastena. Kõik olid rohelised. Ka peosaal oli üle vuntsitud – Iiri lipud, rohe-valge-oranžid õhupallid, ristikheinad. Juua anti ainult Iirimaal toodetavat õlut ja siidrit, nõrgematele kohalikku kraanivett, süüa anti ainult iiri retsepti järgi valmistatud lammast ja kartulit, nõrgematele kohalikku porgandit. Elavat muusikat mängis Iiri bänd, kes olevat rahva ka tantsima saanud. Emadraakon oli selleks ajaks aga juba oma minidraakonitega tuttu ära viidud. Kes teab, muidu oleks võind minna tule sülgamiseks.
Nii et pidu oli roheline. Ja tore. Aga pilte kahjuks ei ole, sest muidugi laksasin ma alles siis lahtise käega vastu otsmikku, kui me juba autobahnile olime keeranud: „Fotokas jäi koju!“
Nii et peate ise ette kujutama kui armsad me välja nägime. Mina olin umbes selline:
20151116_151201
Silmad maalisin selliseks:
20151114_162653
Nüüd on igatahes nii, et kuna need draakonikostüümid meil kunkus istuvad, siis igale järgmisele teemapeole, millele me kutse saame, ilmuvad kaks draakonit lastega. Olge siis hoiatatud.

5 thoughts on “November 10 ehk draakonid

    1. On sul teema juba välja mõeldud? Ma mõtlen, et nii palju variante on, kuhu draakonid sobivad. Sest noh, kes teeb teemapeo “Euroopa Parlamendi täiskogu istunug” või “Botaanikaaia uued õied”. Kuigi noh, miks ei võiks ka sellistel üritustel draakonid kohal olla!
      Tuleme hea meelega!

      1. “Euroopa Parlamendi Täiskogu istung” oleks hea LARP, aga kuna larparid armastavad fantaasiat, siis saaks sinna vabalt draakonid sisse surada. Ja botaanikaaias võiks ju olla draakonipuu, mis päris ehtsaid lohesid kasvatab enda külge.

Leave a Reply

