Detsember 18 ehk kus mu sokid jäid?

Ma ei ole küll tuntud maailma kõige suurema fantaasiakirjandufännina, aga isegi mina olen lugenud Rowlingu Potterit (noh, mõnda) ja mäletan äratundmisrõõmu ja mõnusat muhinat kui lugesin seda:

“One can never have enough socks. Another Christmas has come and gone and I didn’t get a single pair. People will insist on giving me books,” said Dumbledore.

Nagu Dumbeldore, jäin ka mina sel aastal sokkidest ilma, aga sain raamatu. Raamat õnneks on aga nii kümnesse, et võin omale ise sokid osta.

Downton-Abbey-Cookbook-2
(Pilt varastatud, palun vabandust.)

Retsepte üla- ja alakorruselt. The Crawley Sisters’ Stuffed Mushrooms ja Mrs. Patmore’s Madeira Pound Cake on juba plaanis. Sest nagu Mrs. Patmore ütleks:

“Anyone who has use of their limbs can make a salmon mousse”

 

3 thoughts on “Detsember 18 ehk kus mu sokid jäid?

  1. Tundub väga mõnus raamat! Ma olen pikalt mõelnud, et peaks sarja vaatama hakkama, aga pole kuidagi asjani jõudnud. On väärt asi? Hindame siis sel skaalal, et kas on piisavalt hea, et ohverdada uneaega selle vaatamiseks?

  2. Esimesed kolm hooaega kindlasti, siis kisub natuke jamaks ja viimasel (kuuendal) hooajal tõmmatakse otsad kokku. Viimasest hooajast on kõige parem eelviimane osa, viimane (nn. Christmas special) kisub pisut liiga läägeks. Aga seda minu jaoks, tean inimesi kellele meeldis.
    Sarja on sellepärast hea vaadata, et kuigi seal ei toimu erilist actionit, on olulised inimesuhted ja need tegelaste tüübid on hästi välja mõeldud ja hästi välja mängitud. Olen küll ise ka pisut emotsionaalsemat tüüpi, aga no kohati tekkis ikka tahtmine mõnele tegelasele halvasti öelda või ta kusagilt kõrgelt alla lükata.
    Selleks, et vaadata, kas sari sobib, on hea vaadata nende jõuluheategevuse klippe. (YoutTube Donwton Abbey Text Santa). Need on mõnusalt eneseiroonilised ja kui need meeldivad, siis meeldib sari ka.

  3. Oioi. Karin on sellest lausa teaduse teinud. Selline “inimene tänavalt” vastus oleks: ABSOLUUTSELT!
    Samuti soovitan enne youtuubida ja klippe vaadata, kas meeldib (et mitte ära spoilida, siis jää esimesse hooaega, eksole). Samas ma ei vaataks just neid Text Santa klippe, sest mulle tundub, et sellest eneseirooniast saab paremini aru kui juba sari tuttav on.
    Aga mina armusin sarja ära siis kui Matthew Marysse ära armus 😀 Dan Stevens mängib selle klassikalise “mh, muidugi peab ta oma sõnu sööma”-koha nii-nii ilusti välja lihtsalt 🙂 minu romantikust hing ohkas ja pani selle klipi waaay tooo many times korduse peale :D. See: https://www.youtube.com/watch?v=vD5ekMi4P4M

Leave a Reply

