Detsember 19 ehk eelmise postituse jätkuks

DSC_0190
Tegin ikkagi oma raamatust ka pildi. Sest ta on täpselt samasugune nagu see, mille pildi ma juba postitasin.
Aga, vaadake hoopis, mis raamatu taga on. Sellist nägin esmiest korda nimelt Downton Abbey köögis ja mõtlesin, et jeerum kui geniaalne. Välja arvatud see väike fakt, et sellisega päris sama hästi poodi ei jaluta kui paberiservale kritseldatud nimekirjaga. Samas, oluliselt deokoratiivsem kui näiteks minu käekirjaga kritseldatud “osta kommi ja palju!”
Miskohal on sobiv tänada jõuluvana – mõnda aega jälle ei ole vaja šokolaadi osta, aitäh!
Ka on BB varustatus mänguasjadega üsna hea ja kuna ka venna mängud peab BB kõigepealt läbi mängima, siis ennustan, et jaksame noort preilit siin lõbustada kuni lasteaed järgmisel aastal jälle lahti tehakse.
Minu soovkingituse “Kallis Jõuluvana, too  mulle uus mikser, et ma munavahutoite saaks teha,” põrgatas vanamees mulle aga sama elegantselt tagasi: “Näe, siin on need paberikesed, mille eest selliseid asju poodides antakse. Mine otsi ise.”
Kui labakäsi otsmiku küljest jälle lahti tuli, käisingi kohe need paberikesed tihedalt taskus entusiastlikult poodides. Väljusin aga hoopis kahe paari uute teksade, kahe imetamist mittetoetava särgiga (ma olen nii tüdinud neist sügavatest dekolteedest juba noh!). Ilmselgelt läksin valesse poodi. Ahjaa, ühe eriti sooja talvejope leidsin ka. Nüüd on ainult eriti külma talve veel vaja.
Noh, ja miksrit.

Leave a Reply

