Aprill 1 ehk ilmateade

ilm

Kui vaid ilm sama ilus oleks kui ilmateade…

7 thoughts on “Aprill 1 ehk ilmateade

  1. Klassikuid tsiteerides: “Kui see nüüd nali ei ole, siis on see küll peris nali.” Või kuidagi nii, ma pole “Suve” enam ammu näinud ega lugenud.

  2. Siia lubab suht sama! Ma ei tea, lähen basseini üles panema 😀
    Ükspäev oli vist päike ja 11 kraadi ning ma siis seepeale panin salli ilusasti kappi ära ja käisin nahktagi lahtiste hõlmadega ringi. Brunole seletasin, et vaata, ma olen eestlane – kui on üle kümne kraadi sooja, siis mul on juba suvi. Ükskord rääkisin talle kuidas lapsepõlves mu naabrinaine juba märtsi alguses rõdul päikest võttis, siis vangutas pead ja leidis, et pole ikka normaalne kui inimesed elavad liiga ettearvamatus kliimas. Lähevad puhta lolliks veel 😀

  3. See, et täna hommikul Dresdenis lund sadas oli Ilmataadi poolt ikka tore nali küll…või noh, tegelt ju polnud nali, päris tõsi oli, ma igatahes vaatasin hämmelduses aknast välja ja mõtlesin, et kas ma ikka magan veel või mida värki 😛
    Kusjuures 1. märts algas ju ka sel aastal siin lausa nii suure lumega, et Albert sai kelguga lasteaeda veetud. Jään nüüd huviga 1. maid ootama…:D

Leave a Reply

