Aprill 4 ehk ainult ilus

Hiljutise populaarpostituse kommentaar sundis mind veel natuke internetisügavikes tuhlama ja pilte varastama.
Nimelt kirjutas kallis lugeja Mare:

„No nii – pika elu jooksul arvan et mul on olnud nii tähed-triibud, kui õlad paljad ja mõni tapeet ka, aga eks ikka siis kui ma veel noor olin. Nüüd kus ma ainult ilus olen, jäävad kõik eksperimendid ära – hoolimata kevadest, mis tõesti tekitab ikka veel isu uue garderoobi järele.“

Ei ole niisugust asja, et ainult-ilusad ei või eksperimenteerida. Vaata:

linda rodin 1linda rodinlinda1linda6monique rozier in fanny karst
IMG_8011-1old-is-the-new-gold-2-682x1024
(Piltidel on Linda Rodin, Monique Rozier ja Lyn the Accidental Icon)

Ma juba Härrat hoiatasin, et kui ma seitsmekümneseks saan, siis ma hakkan lõpuks päriselt moeblogijaks. Härra andis rohelise tule, aga ainult tingimusel, et ma puudlit ei võta. Seda lubadust oli lihtne anda, ainus koer, keda ma korra dekaadis igatsen, on minu Sassu, pesuehtne krants – uhke ja ulakas. Eks ma siis puudli laenan foto tegemiseks naabrilt või sõbralt. Noh, kui puudlid too kevad moes on, kui ma seitsmekümneseks saan.
Seniks aga – kõik ilusad, olgu noored või vanad – eksperimenteerige ikka!

2 thoughts on “Aprill 4 ehk ainult ilus

Leave a Reply

