Aprill 9 ehk karjatus

Avastasin just pooljuhuslikult, et minu lemmikbändi laulja-kitarristi-jumala-jne kõrvalprojekt esineb kahe kuu pärast minu elutoadiivanist seitsme kilomeetri kaugusel.
Karjatasin.
Ausalt.
Nüüd jääb vaid küsimus – kuidas Härra ära moosida, et ta mulle saatjaks tuleks. Kas abielulepingu rusikaga lauale virutamine on õigustatud? Noh, kui ta põtkima peaks hakkama. Küllap ta hakkab, talle ei meeldi mu muusika. Või siis vähemalt mitte minu lemmikbänd. Ju ta tunneb mingit kadedust, et mul lisaks lemmikmehele ka lemmikbänd on. Ma ei tea, kas on võimalik teda veenda, et see ei nõrgenda tema positsiooni.
Ootan siiski piletite ostmisega, kuni ära oleme kakelnud, muidu pean linna pealt kaaslast otsima minema. Kurat neid pagulasi teab, äkki neile ka ei meeldi mu muusika.
Aga kui keegi teist, kallid lugejad, tahab juuni lõpus meile külla sõita, et minuga kontserdile tulla, olete äärmiselt teretulnud! Võin isegi lubada, et ma ei kirjuta külastuse kohta totakat blogipostitust. Kontserdi osas sama lubada ei saa.

Leave a Reply

