Aprill 22 ehk arvamismängu võitja

Esiteks – aitäh kõigile, kes vastata viitsisid, põnev oli teie vastuseid oodata.
Tulemused sellised:
arvamismäng
Nagu teravam pilk juba märkas ja lihtne matemaatika kinnitab – palju õnne, Ingrid!
Minu vanakooli sammumõõtja mõõtis 1390 sammu enne kui RSS uuesti magama jäi, eksisid vaid 48 sammuga!
Mis mul enne ütlemata jäi, oli see, et RSS ei olnud selle peale üldse tige, et Opa ta üles äratas. Tal oli hoopis hea meel, et õue jalutama sai. Vahtis siia-sinna ja tegi mulle nägusid, lalises ja seletas nii palju, et pärast esimest kiiret no-äkki-jääb-ikka-kohe-magama-tiiru ümber kvartali (vältides lasteaia väravatagust), lõpetasin teesklemast, et ma kedagi magama jalutan, ja võtsin suuna hoopis kohaliku pagariäri peale. Noh, kuskilt peab need oma 160 grammi päevas kätte ju saama. Kui kiudained ja B-vitamiin silme ees terendama hakkasid, hakkas aga ka tunduma, et RSSil jälle magamistuju on. Mõned sammud enne pagariäri ust sain teha sellise foto:

DSC00976
Ma tean, et jube peegeldus on, ja oleks võinud ikka korraliku pildi ka teha, aga ausalt – seal on kirjas 1390.

Ma küll väitsin siin, et telepaatiaga näib tõrkeid olevat, aga Ingridi vastuse „Tuli selline 1342 tunne“ peale pidin küll kiiresti oma telepaatiliste sõnumite ajaloos sorima. Puff, esimene vastus nii lähedale!
Nagu lubatud, Ingrid, on nüüd sinu poole teel „asjasse täielikult mittepuutuv ja tõenäoliselt üsna väärtusetu üllatuskingitus“. Puutub asi nimelt ainult sellesse pagariärisse, mida sihtisin, mitte RSSi magama jäämisesse või kõndimisse. Pakin homme sisse selle:
DSC_0348
Tegemist on minu jaoks ühe üsna hiljutise avastusega küpsetusmaailmas – vanilje pastana (mitte suhkruna nagu ma ikka seni kasutasin). Ja ma olen üsna vaimustuses – maitse jääb nii palju intensiivsem! Sealjuures ei ole mul teda veel õnnestunud üle doseerida (et mõru jääks, nagu vaniljesuhkruga võib juhtuda). Sobib muidugi ka muudesse magustoitudesse, mitte ainult küpsetistesse. Igal juhul – loodan, et tast on rõõmu.
Järgmise korrani! Sest meeldib teile või mitte, minule mu arvamismängud meeldivad.

One thought on “Aprill 22 ehk arvamismängu võitja

Leave a Reply

