Mai 10 ehk rulatajad

Just enne seda, kui nädalaks ajaks vihma ja äikesetormi lubatakse, saime parikimisplatsil rula alla.DSC_0844

Mina, kusjuures, teadliku elu jooksul esimest korda. Tõestavat pilti sellest aga ei saanudki, sest sel ajal, kui mina rula peal olin, oli Härral kaks mõnglit, kelle järele valvata ja fotokas seisis kärus. Sel ajal aga, kui mul ainult üks mõngel oli, klõpsutasin hoolega.

DSC_0849DSC_0857DSC_0874DSC_0889DSC_0895DSC_0903DSC_0911DSC_0919DSC_0926DSC_0927

BB ja Härra on ennegi koos rulatamas käinud, aga ka RSSi jaoks oli see esimene kord lauale istuda.DSC_0937DSC_0940DSC_0942

4 thoughts on “Mai 10 ehk rulatajad

  1. Eriti ägedad olete!!! Minu ainuke kord rula alla saada, lõppes, kui ma nüüd õigesti mäletan, lõhkise põlvega – autš!

Leave a Reply

