Juuni 8 ehk pakkimisstress

Plaanime nädalavahetuseks väljasõitu kohalikesse mägedesse* ja minu ülesanne on täna pakkida kokku nelja inimese kahe päeva asjad.
Toitlustamine on küll kohapeal, aga RSSi toidu pean ikka kaasa pakkima. Ja eks teistelegi mingeid snäkke ja jooke. Noh, ja siis ööbimisasjad ja igaks juhuks kõigile kõike tagavaraks ja üldsegi peab riideid olema igaks elujuhtumiks, sest ma ei tea, kas õhtul on grillimine lõkke ääres või viiekäiguline ballisaalis. Mis aga eriliselt karvu katkuma ajab, on see, et iga kord, kui ma ilmateadet vaatan, lubatakse midagi täiesti teistsugust. Võtan siis kõigile rannariided või mitte? Aga suusapüksid? Kas lastele mänguasju peab võtma või piisab Omast ja Opast? Kärud niikunii mõlemale. Oma tahab ju kõik kõndima ajada. Mis tähendab, et igaks juhuks tuleb võtta kaasa veel ühed mugavad käimad kõigile, kes käivad. Ja plaastreid. Aga kas plätusid ka vaja läheb? Ja kummikuid?
Mõtlen, et kergem on lihtsalt kogu meie korter autosse panna. Sest vahet ei ole, kui hästi ma praegu läbi mõtlen või kõigega arvestan, igal juhul jätan ma pärast pooled asjad kasutamata ja ära olles tunnen kodus olevatest asjadest puudu. Miks ma ometi küünelakieemaldit kaasa ei võtnud? Ja RSSile oleks ju vankritekki vaja!
Miks inimesed väljasõitudel käivad? Milleks kogu see jamps?
Sellest kõigest siis, kui tagasi oleme…

*Sellisel aastaajal ei ole tegemist suusatatavate mägedega. Aga siiski mõnevõrra tõsiseltvõetavamad künkad kui kallil kalevite maal.

One thought on “Juuni 8 ehk pakkimisstress

  1. Aga jalgpall? Ma arvasin,et Härra on järgmised kuu aega teleka ette kleebitud ja tema lahtikangutamiseks tuleb jõuvahendeid kasutada. Eriti eilne viimane mäng.

Leave a Reply

