September 12 ehk kellegi teise jipikaijee

Samal ajal, kui mina mõtlen, et oh, ma ei viitsi täna kolme kükki teha, kükitan parem niisama, tahab üks eesti poiss siin Dresdenis maratonile minna. See tubli on Albertroberti isa. Albert ja Robert on meie suured sõbrad. Kui neid parajasti nähtaval ei ole, siis BB muud ei räägi, kui et „selle lille kinkis mulle Albert“ või „mamma, palun kotti, ma tahan Albertile kingitused kotti panna“. Siis, kui BB ja Albert kokku saavad, siis on aga suure armastuse asemel suur kriiskamine ja iga kümne minuti tagant on vaja kinnitada, et keegi ei ole kadekops ja meelega midagi paha teinud. Sellised naljakad tegelased.
Tegelt tahtsin aga täna rääkida hoopis tegelasest Albertroberti Issi. Sellest, kes tahab maratoni jooksma minna. Ta on väidetavalt ennegi jooksuüritustel käinud, nii et on dokumenteeritud tõestusi selle kohta, et ta (toonitame veelkord – erinevalt minust) joosta oskab. Ja mul ei ole aimugi kui ammusest ajast (võibolla üsna hilisest, aga mis siis) unistab ta sellest, et saaks kuulsale New Yorgi maratonile. Tegelikult ei olegi ju tähtis, kas unistus on vana või noor, kui see täide läheb, on ikka jipikaijee.
Meie kohalik toidupoekett pakubki nimelt jipikaijeed. Jama on ainult selles, et sellele konkureerivad ka teised. Ja nagu sotsiaalmeediaajastule kohane, on otsustavaks see, kui paljud inimesed viitsivad sinu pärast klikkida.
Sellepärast palun ka teid, kallid lugejad – kui see teile haiget ei tee, äkki hääletate ka Albertroberti Issi New Yorgi maratonile.
Kui mitte muu pärast siis – kui tihti te ikka saate võimaluse lasta sakslastel selle eest maksta, et eestlane oma jipikaijee saaks?
Kui ma õigesti aru saanud olen, siis panevad meie toidupoe-sakslased kokku 13-liikmelise meeskonna, kes siin mööda Dresdenit trenni vehkima hakkavad, et aasta pärast nagu ludinal mööda New Yorki lipata. Mõnus, eks! Muidugi on idee selles, et kõik ülejäänud kodanikud ja reisijad ainult tolles poes sisseoste teeks ja seepärast saadetakse hääletaja meili peale ka allahindluskupong. Kui te seda ise ei soovi, võite mulle edasi saata, ma hea meelega käin oma kodupoes sooduskupongiga lehvitamas.
Ahjaa, hääletamiseks minge SIIA ja otsige Veikot. Veiko oma blogis on juhised ka, kes neid vajab: SIIN.

robi-tuleb
Robert: Ma olen nii rõõmus, kui te issi eest hääletate ja ta maratonile saab
robi-laheb-ara
Robert: Kui te issi eest ei hääleta, siis tänan tähelepanu eest ja pakaa
3 thoughts on “September 12 ehk kellegi teise jipikaijee

Leave a Reply

