Oktoober 8 ehk arvamismängu võitja

Selle vee joomisega on nii, et minu Daily-Maili-tasemel asjatundlikkus ütleb, et üle joomine on umbes sama kahjulik kui alajoomine. Ja et mõlemad on kahjulikud neerule (neerudele) ja ülejoomine koormab teist (teisi) eriti. Kuna mul ainult üks on, siis ma riske ei võta, eksole.
Härra on küll lubanud, et ma saan tema tagavaraneeru, kui mul vaja peaks minema, aga mis siis, kui tema oma ei sobi? Lapsed on liiga väiksed veel ju. Ja nende käest neer tagasi küsida, mis mu vanemad mulle (küll mitte meelega, olete ammu andeks saanud! Õieti, ma pole kunagi pahane olnudki) panemata jätsid, oleks ikka eriti kuri.
Nii et minu jaoks on tegelikult väga oluline, et seda vett kehasse optimaalselt jõuaks. Kui see „30 ml kilo kehakaalu kohta“ paika peab, siis arvestan eesmärgiks midagi 1590 kuni 1680. Nagu ma ütlesin, täpselt ma ei tea, palju ma kaalun, aga mingi udune aimdus ikka on, ja kui ma sinna aimdusele lisan fakti, et augusti lõpus tulid kõik D-korviga rõivaesemed B-korvide vastu vahetada (ja see ei ole isegi nali, see on tadaa aasta rinnapiimatamist), siis võin pigem selle eesmärgi alumise äärega arvestada.

Marin 2000
Kerttu 1900
Tommi 1800
Knitterfrei 1780
Liisi 1750
K 1700
Karin 1617
Mare 1500
Maris 1400
Ingrid 1350
Maarja 1200
Kats 720

Sellesse vahemikku jäi ainult üks pakkumine – tubli, Karin.
Sinu kahjuks läks aga nii, et tol pühapäeval ma nii palju juua ei jaksanud. Endiselt – jõle raske on vett juua ja end motiveerida vett jooma ja meeles pidada, et vett on vaja juua, ja MILLE PAGANA PÄRAST VESI EI MAITSE NAGU KOKAKOOLA!
Vabandust, ei tahtnud karjuma hakata.
Jaksasin ära juua kaks pudelitäit ja veel natuke (sorry, Kats), kiire solberdamine andis tulemuseks 500+500+390. Ehk 1390.
Ingrid, hästi tõstsid veel viimasel hetkel pakkumist, aga siiski mitte piisavalt, Maris oli juba liiga lähedal.
Seega – PALJU ÕNNE, MARIS! Oled arvamismängu võitnud, eksides vaid 10 milliliitriga! Hurraa!
Aitäh sulle ja kõigile teistele osalejatele ka! Vahva oli teie pakkumisi saada.
Üllatuskingituse üritan tavaliselt kuidagi küsimusega siduda. Seekord oli kaks varianti – kas kraanivesi või paljukiidetud pudel. No mis te arvate? Muidugi!

784513_p_830_580ml_trio_blue_label

Kuna ma teise linna otsa lemmikpoodi ronida ei viitsinud, siis tellisin kingituse veebipoest ja DHLi onu lubas selle mulle tuleval nädalal kohale toimetada. Kui ta sellega hakkama on saanud, lükkaksin selle hea meelega kohe sinu poole edasi liikuma. Palun saada mulle oma postiaadress. Sul on mu meiliaadress, eks?
Jooge vett, kallid lugejad! Optimaalselt! Ärge unustage oma neere.

5 thoughts on “Oktoober 8 ehk arvamismängu võitja

  1. Ooo, nii lahe! Ma polegi eriti midagi võitnud kunagi (meelde küll midagi praegu ei tule). Ja vett läheb ka liiga tihti meelest juua ja kodust välja minnes kaasa võtta. Pole muidu raatsinud sellist uhket pudelit omale osta, olen poepudeleid seni korduvkasutanud. Ja kraanivee usku olen ma küll, seega kulub igati ära selline pudel! Suurimad tänud ja nii lahe ikka 😀

Leave a Reply

