Detsember 7 ehk pai postiljon

Ei tea, kas postiljonid ise ka aru saavad, et nad jõuluvanad on. Ausalt, mul oli suur tahtmine praegu külas käinud DHL-i onule habeme peale pai teha ja küsida, kas ta teed ja küpsist tahab. Sest ta tõi mulle sellise kasti:
dsc_0386
Kui mu lapsed ka nii kilkaks, kui nad oma jõulukinke avavad… siis võiks selle detsembri täiesti kordaläinuks nimetada. (Aga ma vist olengi paki-avamis-kilkaja, sest viimase nädala jooksul on mitu pakki tulnud, mis mind kilkama on ajanud…)
Kõige vaimustavam muidugi on täna saabunud kastikese juures see, et ma maksin kogu kupatuse eest alla kahekümne euro. Ma nimelt ei häbene osta neid raamatuid, mille keegi juba täis summa eest ostnud ja omal mõnda aega riiuli peal hoidnud, et siis need oluliselt vähema raha eest minu riiuli peale saata. Nüüd tuleb vaid kuskilt see aeg võtta, et neid ka käes saaks hoida. Ohh!
PS Suured tänud Rohelohele, kelle raamaturiiul suureks inspiratsiooniallikaks oli!

2 thoughts on “Detsember 7 ehk pai postiljon

  1. No ma veerisin neid kõiki juba sinu juures ja kirja läksid ainult need, mille vastu huvi tekkis. Muidugi ei saa garanteerida, et meeldib ka. Aga ega seda siis ka ei saa, kui ma täitsa oma peaga raamatupoodi sukeldun. Aga olen hoiatatud.

Leave a Reply

