Jaanuar 3 ehk pandi paika

BB leidis oma seljakotist tantsusussid. Panin BB palvel tantsumuusika peale (Viini Filharmoonikute Tritsch-Tratsch-Polka, kui kedagi huvitab). Hakkasin tantsima.
BB: „Ei, mamma, mina oskan seda palju paremini! Vaata!“
RSS samal ajal pani teleka hääletult mängima ja vahtis tõsisel näol suusahüppajaid. Tantsigu omaette, tõepoolest.
Algab uus lugu (endiselt Viini Filharmoonikud, see kord väikeste luikede tants (Danse des petits cygnes on ju midagi seesugust?) Tšaikovski Luikede järvest, kui kedagi huvitab), BB: „Oh, see on just üks printsessilugu! Nüüd tantsime nii. Vaata mind! Nii teeme. Ja nüüd keeruta! Ja nüüd kõik plaksutame! RSS sina ka!“
Võtab vennal käest kinni: „RSS on minu prints. Nüüd peame me kahjuks lossi minema. Tule, RSS.“
Kahjuks?
„No pole viga, ma siis tantsin üksi edasi.“ Kuigi ma üldse nii hästi ei oska.

218223

(Mille järgi nad seal balletikooli tantsutunnis tantsivad, ma ei tea. Too kord, kui lastevanematele avatud tund oli, jäi BB haigeks ja meil jäi minemata. Nuuks. Aga eelmine kord olevat klaverimängija käinud. Vaevalt, et Luikede järve mängimas, aga klassikalise muusika peale tõstab daam end juba pool-automaatselt kikivarvule.)

Leave a Reply

