Veebruar 2 ehk minu pere ja kodu

Sain just Põhja-Eestist kõne teatega, et hetkel müügil olevas ajakirjas Pere ja Kodu on tuttavaid nägusid nähtud.
Ei ole salata, sai ajakirjanikuga tõesti suheldud, päris klatšilugu ei ole.
Midagi põhjapanevat mul muidugi ka öelda ei olnud. Räägin koos Briti (Prantsusmaa) ja Kertuga (Taani) sellest, kuidas välismaal lapsed sünnivad ja kasvavad. Ega siin muidugi midagi põhjapanevalt erinevat olla ju ei saagi – ikka ema üsast ja nii nagu lapsevanemad paremaks peavad, aga vastasin ajakirjaniku küsimustele muidugi väga püüdlikult.

REKLAAMTEKST:
eesti

Õnneks on minu mölapidamatust üsna hästi kärbitud, nii et huvitatum lugeja jaksab artikli vast isegi läbi lugeda. Nii et mingi ostke ajakiri. Või käige raamatukogus.
Ja kellel äkki küsimusi tekib, siis andke teada, saan ju siin vastata. (Siin ei kärbi mu mölapidamatust ju keegi! Muahahaa!) Sest näiteks sellel kolmkeelsuse teemal olen valmis mitu artiklit kirjutama.

6 thoughts on “Veebruar 2 ehk minu pere ja kodu

  1. Jehuu!!!
    Sain ma nüüd õigesti aru, et tegemist on veebruari numbriga. Siis on mul see võimalus endale järgmine nädal hankida!

  2. Ma just selle kolmkeelsuse teema tõttu kunagi seda blogi siin lugema hakkasin. Küsimusi küll otseselt hetkel pähe ei tule, aga loen alati huviga just neid postitusi, mis seda teemat puudutavad. Lase aga tulla – kõigele, mis artiklist välja jäi, on publik olemas. 🙂

      1. Mina kuulaks ka hea meelega igasuguseid kolmkeelsuse lugusid ja tarku õpetussõnu, sest minu võimalikud tulevased kukuvad vist suisa nelikeelsetena välja ning juba see mõte paneb mul pea valutama 🙂

Leave a Reply

