Veebruar 7 ehk Piret

Ma ei tea kui vana või uus uudis see on, mille otsa ma komistasin, aga… Kalev (kiusajad aastat 1806, mitte see oma poja isa) valmistab nüüd uut šokolaadi. Nimeks Piret.
Kui keegi kunagi mult küsinud oleks, milline oleks minu lemmikšokolaad, siis kõhklematult – parajalt mahe piimašokolaad rohkete tervete röstitud metsapähklitega.

piret
Ekraanitõmmis kalev.ee lehelt ilma loata. Palun vabandust.

Kalevi Piret on otseloomulikult piimašokolaad röstitud metsapähklitega.
Suhkrut, kusjuures, ma endiselt süüa ei taha. Sellel teemal äkki järgmine nädal veel, sest lugejad on küsinud. Praegu pakin asju, et sõita minipuhkusele SPAsse. Ka sellest järgmine nädal. Kolmkeelsuse postitusega loodan täna õhtul valmis saada. Aga see oleneb kahes vigisevast tegelasest sama palju kui minust. Lähen neid nüüd kasima ja teki alla toppima.
Aga proovige Piretit ja andke teada, kas mulle maitseb! Hea, et see Selver ikka nii kaugel on!

 

5 thoughts on “Veebruar 7 ehk Piret

  1. Sõin Eesti auks nädalavahetusel Piretit, oli täpselt nii hea nagu arvasin – šokolaad oli mahe ja metsapähklid terved ja mõnusad. Lastele maitses nii hästi, et hea oli, et me täiskasvanud mõne tükigi saime. Soovitan teistelegi.

  2. Tead, mul oli suuur kiusatus see sulle Eestist kaasa osta! Teadsin juba enne sõitu, et sellise nimega uus maiustus on saadaval ja mitu korda vaatasin seda Selveris, aga siis jälle mõtlesin, et no kuidas ma toon sulle šokolaadi, kui sa nii tublilt oma suhkruvaba elu elad. Niisiis haarasin seekord ühe teise neiu nimelise toote sulle kingiks kaasa, suhkruvaba ja ka üsna tutikas väljalase:)

  3. Wohoo! Sa oled tagasi! Millal näeme! (Saladuskatte all: mu ema ei saand kiusatusele vastu panna ja saatis mulle ikka Pireti 😀 Nüüd on vaja kedagi, kes aitaks selle ära süüa)

Leave a Reply

