Mai 6 ehk kaks, kolm, neli!

Täna ergutasime oma aeglast kiirmini hommikusööki sööma. Näitasin talle oma kella, kus sekundiseieri asemel üks lennuk ringi tiirutab ja ütlesin, et vaatame, mitu ampsu ta jõuab võtta enne, kui lennuk jälle Aafrikas maandub.
DSC_1316
Mõlemad lapsed lükkasid ninad vastu sihverplaati, üks kühveldas lusikaga hommikusööki suhu ja mina loendasin valjusti kaheteistkümneni. Suurest rõõmust, et nõks nii edukas oli, pakkusin: „Kas teeme veel ühe ringi?“
BB: „Jaa!“
Mina. „Hästi. Läks! Üks…“
RSS: „Kats, koss, neni…“
BB: „RSS ütles kaks, kolm, neli!“
Mina: „Jaa! Kas ta oskab juba numbreid lugeda!?”
BB: “RSS, mis siis tuleb?“
RSS: „Kuus.“
Ahh, eks viis ongi üle hinnatud.
Muidugi kilkasin Härrale ka poja uut saavutust ja registreerisime ta juba matemaatikakursusele ära.
Kahesõnalauseid veel ei räägi, aga neljani oskab lugeda!
DSC_1293
Kuigi, kui ma järele mõtlen, siis on ta vähemalt korra hüüdnud: „Papa, ich bin oben!“ (ehk papa, ma olen ülemisel korrusel), mis on isegi rohkem, kui kahesõnalause. Ikkagi ei jõua ma ära oodata, millal ta juba mõnes meile arusaadavas keeles juttu hakkab rääkima. Praegu istub siin diivani peale ja plärab: “Pantu-plantu-pentu-plantu-pantu. Koku-kuku-muku-moku-buuhh-koki. Kekekikikikiii.” Kuidagi ei oska reageerida.

3 thoughts on “Mai 6 ehk kaks, kolm, neli!

    1. No ega iga päev ei saa Fossiliga peenutseda, mõnikord tuleb midagi odavamat randme ümber keerata. Vastavalt kostüümile, muidugi. Kella sain viieka eest Zafulist. Otsi: Zaful-dot-komm. Seal on veel paar, mida ma täitsa nõus kandma oleks. Vahelduse mõttes. Iseasi, kui kaua kell selle raha eest ka kell on ja millal lihtsalt käevõruks muutub…

  1. Mulle teeb hullult nalja see pisikeste inimeste jutuvada, kuulan ja naeran. Olaril tulevad hooti täiesti hämmastavalt selged laused ja siis jälle selline pudi ja pahn, et ise ka ei saa vist aru, mis öelda tahab. Aga loendamises aktsepteerib ta laias laastus vaid kaht numbrit – kuus ja kaheksa 🙂 Vahel eksib mõni muu number ka sekka, aga need on põhilised. Samas, eile tuli ja esitas mulle täispika versiooni laulust ‘Kükita’, sealhulgas hääldades ideaalselt välja sõna ‘kummarda’. R-tähte ütleb ta südame rahuga nii et silm ka ei pilgu. Kuulan ja imestan ja tänan taevast, et see lühike keelekida sai sünnitusmajas juba lahti lõigatud.

Leave a Reply

